קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

חברת הובלות המתמחה בהובלת משרדים ותכולות משרד

חברת הובלות המתמחה בהובלת משרדים ותכולות משרד

ישנן לא מעט סיבות אשר בגינן מנהלי משרד יקבלו החלטה שקשורה בהובלת תכולתו של המשרד ממקום אחד למקום אחר. מעבר לכתובת חדשה, אחסון חלק מתכולת המשרד או כולה – אלה רק שניים מהרעיונות שעשויים להיות רלוונטיים וצריך לדעת איך לבצע את המהלך בחוכמה ובאופן מושכל ומבוקר. כמו בכל תחום אחר שבו דרוש שירות כלשהו – גם כאשר צריך לבצע הובלת תכולת משרד חשוב לפנות אל מי שמבצע זאת על בסיס מקצועי וקבוע – חברת הובלות למשל, שיש לה ניסיון רב ככל האפשר במתן שירות ספציפי זה.

התחום של הובלות משרדים לא דומה לשום תחום אחר מעולם ההובלות, למרות המחשבה האינטואיטיבית המקשרת בין שני נושאים אלה. העברה של תכולת משרד ממקום למקום לא תבוצע באותו האופן שבו מבוצעת העברה של תכולת דירה, למשל ולכן חשוב מאד שנציג מקצועי מטעם חברת ההובלה יגיע למשרד לפחות פעם אחת על מנת להבין בדיוק במה דברים אמורים, מה יש להוביל ואיך יהיה הכי נכון, יעיל ומהיר לבצע את ההובלה. חשוב מאד לשים לב לריהוט המשרדי ויותר מכך – לאופן האחסון של פריטים שונים.

איך מובילים מדפים למחסן?

במשרדים בדרך כלל הרבה מאד מהחומר הארגוני והמשרדי מאוחסן או מונח על גבי מדפים שונים. מעבר לעובדה שצריך להוביל את הפריטים עצמם – גם את המדפים צריך לפרק, להעמיס על המשאית ולהוביל למקום החדש. ישנם כיום מדפים באורכים או עוביים שונים שיכולים לשמש עבור שלל מטרות אך כאשר מגיע הזמן לשנע אותם למקום אחר – נתקלים עובדי חברת ההובלה בבעיה שהם מתקשים לפתור. לכן הכנה מוקדמת של צוות העובדים והעמדת המדפים בדרך כזאת שאפשר יהיה לפרק ולהעמיס אותם – תקל באופן משמעותי על ההובלה.

הובלת מדפים עם חברת הובלות היא רק מחלק מהתהליך של פינוי תכולת המשרד והעברתו למקום החדש. כאשר מתכוננים לקראת יום המעבר באופן מסודר ומבוקר – אין ספק שהתוצאה תהיה טובה והמעבר יתבצע ללא עיכוב. כמו בכל הובלה או מעבר – חשובה מאד ההכנה מראש, כלומר סידור של הפעולות הדרושות על מנת להתקדם שלב שלב וכך לבצע את ההובלה באופן נעים וקל יותר. כאשר שוכרים את השירותים של חברת הובלות מקצועית ומנוסה בשילוב קרטונים למעבר דירה משרד – אין ספק שאפשר יהיה לקבל מצוות העובדים שלל עצות וטיפים לייעול התהליך וההגעה למקום החדש תהיה מהירה, קלה וחלקה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

אחסון עץ גושני במחסן עם מדפים ומשטחים

אחסון עץ גושני במחסן עם מדפים ומשטחים

אחסון של עץ הוא לעיתים יכול להיות תהליך עדין מאוד. ישנם מקרים רבים בהם עץ גושני טוב לגמרי מסתיים מוכתם, מעוות או מכופף בשל תנאי…

המשך קריאה
מהם הסוגים שונים של מדפי מתכת? ומה שימושם העיקרי?

מהם הסוגים שונים של מדפי מתכת? ומה שימושם העיקרי?

דפי מתכת מהווים פתרונות אחסון מעולים עבור כל מי שדרושים לו מדפים. יחד עם זאת, אין בהם שימוש רב בעולם הפרטי אלא בעיקר בעולם האחסון…

המשך קריאה
דילוג לתוכן