קינגסטון מדפים

בלוג

כיצד לבצע הובלת משרדים בצורה נכונה?

כיצד לבצע הובלת משרדים בצורה נכונה?

כמו משפחות רבות, גם משרדים לפעמים עוברים דירה. על אף שהתרחיש דומה למדי – גם כאן יש קרטונים ואריזות ולא מעט התעסקות בתקופת המעבר – יש כמה ניואנסים שמבדילים הובלת משרדים מעוד הובלה רגילה. במאמר הבא נציג איך אפשר לבצע הובלת משרדים בצורה נכונה.

מתייחסים לציוד ברגישות

משרדים לא פעם מכילים ציוד יקר ערך. בין אם מדובר על ציוד מקצועי ספציפי מאוד, ציוד רגיש מבחינת תוכן או מידע, או כל דבר אחר, ישנה חשיבות גדולה מאוד לפירוק נכון, הובלה והתקנה מחדש תוך הקפדה על שמירת הציוד כפי שהיה לפני המעבר.
כאשר בוחרים שירותי הובלות חשוב לעבוד עם חברה מקצועית אשר שמה דגש על בטיחות ועל בטחון הציוד לאורך כל הדרך. כך למשל, תכולת משרד סטנדרטית מכילה לא מעט מדפים. חברת הובלות איכות תדע איך מפרקים למשרד, מובילים אותם באופן מוגן ומתקינים מחדש כך שאף מדף לא ייחבט אפילו קצת, גם לא המדפים שמוגדרים מדפים למחסן.

שומרים על העסק חי

דגש חשוב מאוד ורלוונטי לכמעט כל הובלת משרד הוא עניין ההובלה המדורגת. במקרים רבים המשרדים לא יכולים להפסיק את עבודתם השוטפת, גם בימים בהם המשרדים עוברים דירה. לכן חשוב להתכונן מבעוד מועד למעבר ולתכנן אותו כך שלא יחבל בעבודת המשרד היומיומית. לפני שניגשים לעניין הפיזי שלשמו התכנסנו, דרוש תכנון מקדים.
במישור הפרקטי, משמעותה של הובלה כזאת היא פירוק והתקנה של חלקי המשרד בשלבים, כך שבעוד חלק אחד מתפקד ומבצע עבודה שוטפת, חלקי המשרד האחרים עושים רילוקיישן. חברות הובלה מקצועיות יודעות לעשות תכנון שכזה באופן מדויק תוך הקפדה על פגיעה כמה שיותר מינימלית בהתנהלות השוטפת של המשרד.

כשהעובדים עובדים ולא מובילים

כאשר מעבירים בית ישנה לרוב התגייסות משותפת של כל חברי המשפחה למאמץ. חלק אורזים את כל הציוד בקרטונים, אחרים מסייעים לסבלים ולמובילים, וחלק נותנים יד בניקיונות ובמטלות הכלליות. כמו שהמוסקטרים נוהגים לומר: כולם בשביל המעבר, והמעבר בשביל כולם.
הירתמות זאת לא בהכרח מתאימה להווי משרדי, בו העובדים מקבלים שכר על מה שהוכשרו אליו ולא על סחיבת ציוד ורהיטים. המומלץ לשכור חברת הובלות מקצועית ורצינית כך שעובדי המשרד יישארו לעשות את מה שהם טובים ביותר ואילו מלאכת ההובלה תישאר נחלת חלקם של מקצועני ההובלה שנשכרו לשם כך.

אז איך מובילים משרד באופן נכון?

לסיכום, ישנם כמה דגשים שכדאי להקפיד עליהם על מנת להעביר את המשרד כמו שצריך. ראשית חשוב לבחור בחברה מקצוענית שמבצעת את כל התהליך באופן מאובטח מתחילתו ועד סופו. שנית, יש להקדיש מחשבה תחילה להובלה ולבצעה כך שעבודת המשרד לא תיפגע יותר מדי מהמעבר. שלישית, חשוב להעסיק את עובדי המשרד בעבודה שלשמה גויסו ולא במלאכת ההובלה, אותה מומלץ להשאיר למובילים מקצועיים.

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על: הובלת משרדים ותכולות משרד

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

ניהול נכון ואפקטיבי באמצעות מדפי מתכת

ניהול נכון ואפקטיבי באמצעות מדפי מתכת

ניהול נכון ואפקטיבי של מחסנים ומתחמי אחסנה מחייב התקנת מערכות מידוף מודולריות המאפשרות שינוע קל ונוח של הסחורה והעברת משטחים בנוחות וביעילות. מדפי מתכת מהווים…

המשך קריאה
אחסון עץ גושני במחסן עם מדפים ומשטחים

אחסון עץ גושני במחסן עם מדפים ומשטחים

אחסון של עץ הוא לעיתים יכול להיות תהליך עדין מאוד. ישנם מקרים רבים בהם עץ גושני טוב לגמרי מסתיים מוכתם, מעוות או מכופף בשל תנאי…

המשך קריאה