קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

בחירת ספק למדפי אחסנה כבדה

בחירת ספק למדפי אחסנה כבדה

בחירת ספק למדפי אחסנה צריכה להיעשות באופן יסודי ביותר, על מנת שתוכלו לדעת בוודאות כי כל הציוד הכבד שלכם נמצא בסופו של דבר מוגן ובידיים טובות.

אין זה סוד כי כיום אחסנה כבדה איננה דומה כלל וכלל לאחסנה במחסנים של חנויות או של מרכולים כאלה ואחרים ברחבי הארץ. האמת היא כי אחסנה כבדה מאופיינת בכמה וכמה פרמטרים שונים אשר מחייבים בחירה נכונה ויסודית ביותר של ספק המדפים והמתקין בסופו של דבר. בחירה לא נכונה של הספק עלולה חלילה לעלות לכם ביוקר בניצול נמוך של שטח המחסן או בבחירה שגוייה של סוג המדפים עליהם תוצב הסחורה בסופו של דבר – שני דברים העלולים לגרום לנזקים כלכליים ובטיחותיים חמורים ללא כל עוררין על כך.

מה היא למעשה מערכת מדפים לאחסנה כבדה?

מערכת מדפים לאחסנה כבדה היא מבנה הנדסי מורכב אשר מן הסתם מיועד לשאת משקלים גדולים ביותר באופן אנכי. המערכת מורכבת מרכיבים ייעודיים כאלה ואחרים אשר מחוברים יחד ואשר יוצרים אחידות לשם תפקוד מקסימאלי. המערכות מתאימות במיוחד להעברת ואחסנת ציוד כבד כמו ציוד למטבחים (מכונות, מקריים, מקפיאים וכיו"ב) וגם למוצרי חשמל (מכונת כביסה, טלוויזיות, מדיח כלים, תנורי גז וכיו"ב). המאפיינים הכלליים של כל מערכת כזו צריכים לקחת בחשבון בעיקר את הפרטים הבאים:

  • המערכת צריכה להתאים למטען המונח עליה, לגודל המחסן ולאופן העבודה במחסן
  • המערכת צריכה להיות בהתאמה לסביבה ולתנאי העבודה במקום
  • על המערכת לפעול בגבולות מוגדרים מראש
  • מרכיבי המערכת צריכים להיות מותאמים למערכת ולא להיפך
  • יש להקפיד על איזון בין מרכיבי המערכת למימוש של פוטנציאל המערכת
  • יש לקחת בחשבון שינויים בעתיד של ייעוד ואיפיון המערכת
  • יש להקפיד על דיוק מירבי בהתקנת המערכת, שכן זה קריטי לתפקוד נכון שלה בעומסים המיועדים לה.

למצוא ספק איכותי ומקצועי שגם אחראי על התקנת המערכת

האמת היא כי באופן טבעי מוטב לבחור ספק מדפים שגם יהיה אחראי על התקנת המערכת, מכיוון שמוטלת עליו אחריות כבדה. חברות המספקות ומשווקות מדפים עובדות עם מתקינים מקצועיים בעלי נסיון רב. ההתמחות שלהם היא בהתקנה המדוייקת על פי התכנון של כל מחסן באופן ספציפי. מתקינים אלה עובדים עם צוותים מיומנים וניסיונם בהתקנת המערכת יכול לעזור לכם גם בתכנון קפדני של המערכת טרם התקנתה. חשוב לוודא כי למתקינים יש את כל האישורים ותווי התקן הדרושים כדי לבצע עבודה זו ביעילות ובבטיחות.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

עמידות והתאמה אישית של מדפי רשת

עמידות והתאמה אישית של מדפי רשת

מדפי הרשת ניתנים להתאמה על פי הזמנה אישית בהתאם למידות הדרושות לעסק הספציפי, את המדפים ניתן לקצר על פי מידות שהוזמנו מראש, מה שמאפשר חיסכון…

המשך קריאה
מהם הסוגים שונים של מדפי מתכת? ומה שימושם העיקרי?

מהם הסוגים שונים של מדפי מתכת? ומה שימושם העיקרי?

דפי מתכת מהווים פתרונות אחסון מעולים עבור כל מי שדרושים לו מדפים. יחד עם זאת, אין בהם שימוש רב בעולם הפרטי אלא בעיקר בעולם האחסון…

המשך קריאה
דילוג לתוכן