קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מדפים לעיצוב וילות בסגנון כפרי

מדפים לעיצוב וילות בסגנון כפרי

וילה היא החלום של רבים מאיתנו. מגיע שלב בו נמאס לך לחיות בעיר והפתרון האידיאלי הוא בניית וילה המותאמת למשפחה וכמובן- בית פרטי ואישי. עיצוב וילות הוא לא רק הכנה למקום מגורים אלא גם הפיכת החלום האישי למציאות. המעצב רואה בשימוש במדפים בעיצוב הוילה את הצרכים של לקוחותיו תוך ניצול מקסימאלי של החלל. וילות מהוות אפשרות לחיות בצורה הטובה ביותר תוך הגשמת חלומות.

בסופו של דבר, מגיע היום בו אתה חולם על הגעה וילה – מקום שיהיה רק שלך. על מנת להגשים את החלום ולהפוך אותו למציאות נדרשת עבודה של מומחה בתחום. עיצוב וילות בסגנון כפרי ותכנון החלל באופן נכון, אינה משימה המיועדת לכל אחד אלא רק לאנשים בעלי ניסיון וידע, כאלה היכולים להגשים את החלומות שלך.

מהו סגנון כפרי וכיצד למדף?

עוד לפני שאתה מתחיל לדמיין את עצמך בבית החדש, יש לעצור ולתהות על סגנון העיצוב – סגנון כפרי. בשונה מהחיים העירוניים היום יש מי שמבקש לעצור את ההמולה ולברוח לתוך השקט והשלווה. באמצעות עיצוב כפרי ניתן לעשות זאת. וילות בסגנון כפרי יהיו בעלי מראה כפרי בשילוב חומרים וצבעים השואבים השראה מהטבע כמו מדפים מעץ.

השימוש במדפים כיתרון עיצובי

בשנים האחרונות הולך וגובר הטרנד של שימוש במדפים לשם עיצוב וילות מודרני וייחודי מסוגים שונים במקום ארונות וויטרינות. שימוש של מדפים לעיצוב ביתי מהווה פתרון אחסנה נוח וכמו כן גם מקנה יתרונות עיצוביים רבים שמאפשרים ניצול מקסימאלי של המרחב, תוך אפשרויות שימוש בסגנונות עיצובים שונים לפי סוג המדפים.

לישון בכפר

כידוע, השינה תורמת להרגשה טובה יותר ולכן חשוב להקפיד על שעות שינה מסודרות. אחד המקומות החשובים ביותר שמעצב צריך להביא בחשבון בוילה הוא חדר השינה. חדר שינה המעוצב בצורה מוקפדת ומושקעת תוך שימוש במדפים, יאפשר שינה טובה יותר ומה צריך יותר מזה? במקרה של חדר השינה המיטה משחקת תפקיד מרכזי ולכן יש להשקיע בבחירתה. מטבע הדברים המיטה צריכה להיות גדולה יותר כאשר החומר הנבחר יהיה כמובן עץ בגוון כהה או בהיר.

למידע, פרטים נוספים וייעוץ מקצועי מוזמנים לפנות אלינו דרך טופס צור הקשר

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

אחסון עץ גושני במחסן עם מדפים ומשטחים

אחסון עץ גושני במחסן עם מדפים ומשטחים

אחסון של עץ הוא לעיתים יכול להיות תהליך עדין מאוד. ישנם מקרים רבים בהם עץ גושני טוב לגמרי מסתיים מוכתם, מעוות או מכופף בשל תנאי…

המשך קריאה
איך המדף משפיע על שיווק ומכירה

איך המדף משפיע על שיווק ומכירה

פסיכולוגיית המכירה ופסיכולוגיית הלקוח, הם שני נושאים הנלמדים בתואר הראשון במנהל עסקים. בין הנושאים היותר חשובים בתחום המכירות , קידום המכירות והשיווק הוא נראות המוצר…

המשך קריאה
דילוג לתוכן