קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מידוף למחסן: 5 הסוגים העיקריים ביותר

מידוף למחסן: 5 הסוגים העיקריים ביותר

בחירת מדפים לעסק, היא מלאכה אשר דורשת תכנון והשקעת מחשבה תוך התחשבות והתאמה לצרכי האחסון הספציפיים של המקום וסוג הסחורה והציוד המיועדים לאחסון. כל מחסן נועד לספק מקום אחסון לסחורה וישנה חשיבות רבה לאחסנה נכונה ואיכותית אשר מתחשבת בגודל המחסן, ניצול מיטבי של החלל והצורך להגן על הסחורה.

התאמת מדפים למגוון צרכים

ישנם מספר סוגי מדפים למחסנים, מידוף למחסן הוא תחום אשר דורש הבנה מקצועית והכרה של התנאים הספציפיים של האחסון מתוך תכנון לטווח ארוך. מידוף למחסן יכול להתאים למוצרים וציוד כבד או לסחורות קלות משקל כאשר לכל סוג סחורה וצורך מסוים, ישנה את הבחירה הנכונה והטובה ביותר עבור הייעוד.

מדפי מתכת

שימוש מרכזי נוסף של מדפים הוא לצורך תצוגה וכן לאחסון של ציוד רגיש ובתנאי מזג אוויר שונים מתוך התחשבות בלחות, רטיבות ועוד. חומר הגלם המרכזי לייצור מדפים למחסן הוא ברזל ומתכת. מדפי מתכת למחסן כוללים מספר מאפיינים ויתרונות בהם אמניות גבוהה, ארוך חיים וטווח שימוש ארוך, פונקציונליות ועיצוב, שמירה על היגיינה, דחיית לחות, מניעה של ספיגת ריחות, עמידות בפני קורוזיה ועוד. מדפים ממתכת למחסן חשוב שיעברו את בקרת מכון התקנים ויכללו את האישורים הבטיחותיים הנדרשים.

ישנם מספר סוגים עיקריים של מדפים למחסנים:

מדפים לאחסנה כבדה

מערכות מידוף מודולריות המיועדות לאחסנה של ציוד כבד מתאימות לשימוש ידני, נגיש מכל צדדי המדף וכן לאזורי ליקוט ומוצרים בתפזורת. מדפים לאחסנה כבדה מותאמים לייעודם והינם בלעי עמידות ויציבות רבה וכן יכולת לשאת משקלים כבדים. מידוף מודולרי לאחסנה כבדה מספק מענה לצרכים דינמיים ומשתנים. מערכות המדפים ניתנות להרכבה ופירוק באופן פשוט יחסית ומאפשר שינוי מקום בהתאם לצורך. ( צפו בדוגמאות )

מדפים לאחסנה קלה

מיועדים לשאת עומסים קלים של 100-500 ק"ג למדף. המערכת מאפשרת שימוש במשטחי אחסון בתפזורת ומאפשרת ניצול מיטבי וחיסכון בשטח הרצפה בזכות שימוש בגובה. המערכת ניתנת להרכבה קלה למהירה ומאפשרת שינוע נוח ופירוק והרכבה בהתאם לצורך. ( צפו בדוגמאות )

מדפים מודולריים

מדפי אחסון מודולריים ניתן להזמין בכל רוחב, גודל וגובה. הם ניתנים להתאמה לכל חלל וניתן להניח על גביהם מוצרים בעל משקל משתנה, החל ממשקלים קלים ועד לעומסים כבדים במיוחד. מדף מודולרי מעוצב במראה תעשייתי או הייטקי בהתאם לצורך. היתרון המרכזי של המערכת המודולרית הוא התאמה לשטח באופן אופטימלי.

מדפי תצוגה לחנויות

מדפי תצוגה נועדו לחנויות לצורך התרשמות של הלקוחות והינם מותאמים לגודל המבנה ואופי המוצרים. סוג המדף, צבעו, העומס ועוד פרמטרים חיוניים, נקבעים בהתאמה אישית ללקוח. התאמת המדפים חשובה מבחינת ניצול שטח אופטימלי, שימושיות וויזואליות ואטרקטיביות לשם משיכת תשומת הלב של הלקוח. ( צפו בדוגמאות )

גלריות מעברים

נועדו לשמש כמערכת מודולרית לצורך ליקוט בגובה תוך ניצול חכם של שטח וגובה המחסן. יתרונה של המערכת הוא ביצירת קומות המאפשרות גישה נוחה למוצרים תוך חיסכון במקום. גלריות המעברים כוללות מדרכים מפים בגובה, מה שמאפשר הכפלה של שטח הליקוט בצורה נוחה ומהירה ( צפו בדוגמאות )

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

טיפים לפתרונות אחסון נכונים במבני תעשייה

טיפים לפתרונות אחסון נכונים במבני תעשייה

בדומה לנכס או מבנה שאמור להיות בשימוש לצורך מגורים - גם בעולם התעשייה קיים ענף שלם של עיצוב מבני תעשייה. ללא קשר לגודל המבנה או…

המשך קריאה
פתרונות מידוף ואחסון למחשוב אלקטרוני

פתרונות מידוף ואחסון למחשוב אלקטרוני

כיום, הודות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, ניתן למצוא פתרונות מידוף ייעודיים לכל סוגי המוצרים וליהנות ממענה איכותי על כל הדרישות, הציפיות והצרכים. כך יוצא, שמי שתר…

המשך קריאה
דילוג לתוכן