קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מידוף תעשייתי מתקדם עם קינגסטון מדפים

מידוף תעשייתי מתקדם עם קינגסטון מדפים

מחפשים אחר פתרונות מידוף מתקדמים לתעשייה? זה הזמן להכיר את פתרונות האחסנה של קינגסטון טכנולוגיות, החברה המובילה בישראל בתחום מערכות אחסון ותצוגה.

מערכות מידוף לתעשייה הן הגדרה כוללת להיצע הולך וגדל של מערכות מדפים המותאמות לצרכי אחסנה קלה וכבדה כאחד. מערכות אלו מיועדות לצרכי אחסנה של תכולת אחסון במשקלים שונים והן מגיעות במידות ותצורות שונות הניתנות להתאמה אישית על פי כל צרכי האחסנה הנחוצים לכם.

סוגי מערכות מידוף לתעשייה

כאשר מדברים על מערכות מידוף לתעשייה, מדברים למעשה על מספר סוגי מערכות מידוף עיקריות הכוללות בין היתר:

  • מערכת מדפים מודולריים – מערכת מדפים המיוצרת ממתכת וללא אמצעי הברגה. מערכת זו ניתנת לכוונוון של גובה המדפים בהתאם לצרכי האחסנה הנחוצים לכם בכל רגע נתון והיא נחשבת למערכת עמידה בפני קורוזיה, תנאי לחות וכדומה.
  • מערכת מדפים למשטחים לאחסנה כבדה – מערכת מדפים פונקציונאלית המיועדת לצרכי אחסנה של סחורות במשקל כולל הנע בין 500 ל-5000 קילוגרם. מערכת מדפים לאחסנה כבדה מסוג זה משמשמת לצרכי אחסנה של סחורות הנדרשות להעמסה ופריקה באמצעות מלגזה ו/או בניטול ידני.
  • מערכת מדפים לאחסנה קלה – הגדרה כוללת למערכות מידוף המיועדות לצרכי אחסנת סחורות בעומסים קלים ובינוניים במשקל של בין 100 ל-200 קילוגרם. מערכות אלו מיועדות בין היתר לצרכי אחסון פריטים בתפזורת והיא נחשבת למערכת מידוף המסייעת לחסכון בשטח הרצפה וניצול מיטבי של גובה המחסן.
  • מערכות דרייב אין – מערכת אחסון המיועדות למחסנים לוגיסטיים ומשמשת למטרות אחסון משטחים באמצעות מלגזה. בשיטת האחסנה המכונה דרייב אין, המשטחים מונחים על גבי מסילות במספר רצועות אחסנה, כאשר עומק וכמות המשטחים הוא זה הקובע את כושר האחסון של המערכת.
  • מערכת קנטיליבר – מערכת מידוף תעשייתי המאפשרת אחסון על גבי זרועות. מערכת זו נועדה לצרכי מתן פתרונות אחסנה של ציוד ומוצרים ארוכים כגון: פרופילים, צינורות, גלילים, פלטות עץ או מתכת וכדומה.

קינגסטון טכנולוגיות – כל פתרונות האחסנה לתעשייה במקום אחד

בחברת קינגסטון טכנולוגיות העוסקת ומתמחה בפתרונות אחסנה ותצוגה מאז שנת 2001, תוכלו ליהנות מכל סוגי מערכות האחסנה והמדפים המיועדות לתעשייה. מוצרי החברה מיוצרים בהתאם לתכנון פרטני של צרכי האחסנה הנחוצים לכם, וכמו כן, הם מיובאים מחברות הייצור המובילות ביותר בתעשיית המדפים העולמית. שירותי החברה כוללים את כל שלבי התכנון, הייצור וההקמה של מדפים למחסן ומערכות מידוף שונות וכל זאת תוך מתן דגש מקצועי על צרכי האחסנה ותקני הבטיחות.

שירותי החברה מיועדים גם לחברות ענק המפעילות מחסנים לוגיסטיים בסטנדטיים הגבוהים ביותר בתעשייה וגם לסקטור העסקי מוסדי במסגרת שיווק מדפים למחסן בהתאמה אישית מלאה. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם את פתרונות האחסנה הטובים והאיכותיים ביותר בתחום המידוף התעשייתי, זה הזמן ללחוץ כאן וליצור קשר ישיר עם נציגי החברה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מדפים מעוצבים לריהוט המשרדי

מדפים מעוצבים לריהוט המשרדי

מדפים ומגירות, הם פתרונות ששימשו אותנו משחר ההיסטוריה הרבה לפני הקמתם של גורדי השחקים העצומים שאנו רואים ברחבי העולם המערבי. אבל כמה פשוט ככה יעיל,…

המשך קריאה
נזקי הקרינה האלקטרומגנטית

נזקי הקרינה האלקטרומגנטית

בעידן שלנו, שאנחנו חיים סביב מגוון של תקשורת אלחוטיות, אנו מוקפים למעשה במקורות רבים שפולטים קרינה שהיא אלקטרומגנטית, קרינה שהיא נטולת יונים חשמליים והיא מגיעה…

המשך קריאה
דילוג לתוכן