קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מתקני תצוגה לחנות – איך בוחרים

מתקני תצוגה לחנות – איך בוחרים

מדפים לאחסון

החלתטם לפתוח חנות בגדים בעיר? אתם בדרך להגשים חלום ולפתוח קונדיטוריה? מדפים לאחסון הם בדיוק מה שאתם צריכים. כיום המדפים משמשים בתי עסק רבים, והביקוש אליהם לא תם. מדפים לאחסון תוכלו לראות בכל בית עסק – החל ממשרדים ועד למרכולים השכונתיים. פתרון התצוגה הזה מאפשר לכם לאחסן סחורה, תוך שהיא ויזואלית, זמינה ומזמינה לקהל הלקוחות הפוקד את בית העסק שלכם. מדובר על אביזר שמיש ביותר היכול לשרת אתכם גם בחלל בית העסק בו נוכחים הלקוחות, וגם במחסנים בהם מאוחסנת הסחורה שלכם.

לדוגמאות ומידע נוסף על מדפי תצוגה לסופרמרקטים וחנויות

חנות הממתקים הכי צבעונית שיש

חנויות הממתקים הן לונה פארק של ממש לילדים ומבוגרים גם יחד. בחנויות הממתקים, בהן יש סחורה רבה, ישנו גם צורך בפתרונות של מתקני תצוגה לחנויות. בחנויות מסוג זה, ישנה חשיבות גדולה לנראות המוצרים ועל הדרך בה הם מוצגים. תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מתקני תצוגה לרבות קופסאות ממתקים שקופות, סטנדים צבעוניים להנחת הסחורה, מעמד ריצפתי ומדפים שונים שישולבו בכל פינה בחנות שלכם.

דלפק שירות

בהמון בתי עסק, ישנה חלוקה בין איזור מתן השירות ובין איזור המכירה. באיזורים בהם מעניקים שירות, תוכלו להציב מתקן תצוגה בדמות דלפק, בו תוכלו להעניק את השירות. משרדי תיירות, חברות סלולאר ומעבדות תיקונים כבר עושות שימוש נרחב במתקן התצוגה הזה, תוך שניתן להדפיס עליו גם פרסומת או את שם בית העסק שלכם. בעזרת מתקן תצוגה שכזה, אתם יוצרים סדר בחנות שלכם ומאפשרים לקהל הלקוחות להתנווט בקלות.

אביזרי חובה לכנס או תערוכה

עסקים רבים נודדים כמה ימים בשנה לכנסים או תערוכות, בהם ישנה הזדמנות גדולה לפגוש קולגות ולהרחיב את קהל הלקוחות הקיים. כמציגים בתערוכות, תרצו להציג את המוצרים או השירות שלכם על הצד הטוב ביותר. בימים שכאלו תוכלו להסתייע במתקני תצוגה שונים, לרבות פירמידת תצוגה עליה ניתן להניח עלוני מידע שונים, דלפקי מכירות או סטנדים שונים להנחת מוצרים ואמצעי קד"מ.

לסוגי מדפים ופתרונות אחסון שונים מבית קיטנגסטון מדפים וטכנולוגיות

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

שיטות אחסון ופתרונות אחסון

שיטות אחסון ופתרונות אחסון

שיטות העיצוב והפרזול השונות כחלק מהתייעלות האחסון אינן חייבות לבוא אחת על חשבון השנייה, גם בתחום התעשייתי והתפעולי ניתן לראות את הפשטות חשיבותו של העולם…

המשך קריאה
מידוף למחסן: 5 הסוגים העיקריים ביותר

מידוף למחסן: 5 הסוגים העיקריים ביותר

בחירת מדפים לעסק, היא מלאכה אשר דורשת תכנון והשקעת מחשבה תוך התחשבות והתאמה לצרכי האחסון הספציפיים של המקום וסוג הסחורה והציוד המיועדים לאחסון. כל מחסן…

המשך קריאה
דילוג לתוכן