קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מדפים מעוצבים לריהוט המשרדי

מדפים מעוצבים לריהוט המשרדי

מדפים ומגירות, הם פתרונות ששימשו אותנו משחר ההיסטוריה הרבה לפני הקמתם של גורדי השחקים העצומים שאנו רואים ברחבי העולם המערבי. אבל כמה פשוט ככה יעיל, דווקא הפתרונות הארכאיים לכאורה הם אלה שמחזיקים הרבה יותר "מים" ונשארים גם אחרי שטכנולוגיות ופתרונות שהיו חדשניים ומפעימים בעבר כבר עברו להיסטוריה שאף אחד כבר לא זוכר.

דווקא הפרטים הברורים מאיליו הם הכי לא מובנים מאיליו ואנחנו יכולים לראות זאת בסדר היום השוטף במשרד. כמה פעמים יצא לכם לראות שולחנות של עובדים, העמוסים בניירת? כמה פעמים הערתם לעובד שלכם על חוסר הסדר על שולחנו. חוסר ארגון בעסק יוצר הפסדים ברמת התפוקה, ברמת בזבוז הזמן וברמת בזבוז המשאבים. עיצוב נכון וארגון שיעבור כהנחיה גורפת בארגון תוך הקנית הרגלים נכונים עוזרים לצמצם תופעות אלה.

מדפים מעוצבים במיתוג אישי

פתרון יעיל ועיצובי במיוחד, שמשרדים רבים בוחרים הוא עיצוב מדפים באופן מיתוגי המתאים לעיצוב העסק ברמה הכללית. הפרט הקטן הזה, מעבר לפתרון האחסון שהוא מעניק ויוצר אווירה שונה במשרד גם מבחינה המראה וגם מבחינת התת-מודע של העובד, היכולת לגרום לו להרגיש שהוא חלק מהעסק באופן אישי גם כאשר הוא נמצא בדלת אמותיו של משרדו. זאת ועוד מיתוג העיצוב ברמות השונות יוצר מודעות גם בקרב הלקוח או המרואיין במידה והמשרד משמש לאחד או יותר מהצרכים הללו. אלמנטים הקשורים באופן ישיר למהות העסק חשובים לצורך הטמעת הרעיון מעבר לצורך האורגניזציה היעילה במשרד. האפשרות להוריד מהעומס על השולחן, יחד עם מאפיין המיתוג יוצרים נוסחה מושלמת ליעילות משרדית.

פתרונות הרמוניקה לעיצוב המשרדי

המשמעות של הביטוי, "הרמוניקה", על כלל מאפייניה והיבטיה, היא ייעול תהליכי ארגון, גם לצרכים הביתיים, וגם לאלה העסקיים. המושג "פתרונות הרמוניקה" מוכר לנו מעולם המטבחים, ולא בכדי, האפשרות למצוא הכל ולאגן את כל הפריטים הנדרשים על פי עקרון הרלוונטיות שלהם, יוצר ארגון, המאפשר סדר פעולות יעיל, הכולל עבודה נקייה, מאורגנת ומקצועית במטבח. האם עיצוב העסק והמשרד, אינם אלא פרטים, הקשורים למתכון המרכיב הצלחה ורווחים עסקיים.

פתרונות הרמוניקה משרדיים, כחלק מהמאפיינים של ריהוט משרדי באים לידי ביטוי בפתרונות אחסון כמו מגירות מובנות או מדפים נשלפים. אחת האופנות שחוזרות לטרנד העיצוב המשרדי, העסקי והביתי- המאפשרים לנו, למצוא את כל הדרוש לנו באופן שוטף ויומיומי, באופן זמין ונגיש אבל לא על השולחן. כיום, אנשי עסקים רבים ומומחים בלוגיסטיקה ורה – אירגוניזציה משרדים אומרים שלא צריך להיות דבר על שולחן העבודה פרט לעזרים טכניים כמו מחשב, מקלדת ומכונת פקס משולב – ואם כבר על מתכונים עסקינן זהו אחד המתכונים היעילים ביותר לארגון משרדי יעיל ונעים לעבודה.

המראה השקוף – מגירות ומדפים בעיצוב שקוף

הסגנון השקוף הוא בין הסגנונות המובילים בעונה, שולחנות שקופים כסאות שקופים למחצה ואפילו מדפים שקופים מהדירים משרדים רבים ומעניקים מראה נקי, היוצר אשליה של מראה מרווח, פתרונות אחסון כמו מידוף ומגירות ניתן למצוא גם בסגנון "מראה", סגנון זה חשוב שיהיה איכותי במיוחד בשל הלכלוך והכתמים הבלתי אסטטיים המצטברים על זכוכית שאינה איכותית. מידוף יעיל, מגירות במקומות נגישים וזמינים הם בין הפתרונות שתוך השימוש הנכון בהם יכולים ליצור סדר ארגוני בין לילה המתקיים כחלק מתחום עיצוב ריהוט משרדים ועיצוב המשרד בכלל.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מידוף תעשייתי מתקדם עם קינגסטון מדפים

מידוף תעשייתי מתקדם עם קינגסטון מדפים

מחפשים אחר פתרונות מידוף מתקדמים לתעשייה? זה הזמן להכיר את פתרונות האחסנה של קינגסטון טכנולוגיות, החברה המובילה בישראל בתחום מערכות אחסון ותצוגה. מערכות מידוף לתעשייה…

המשך קריאה
שילוב נכון בין האחסון ובין עמדות העבודה במשרד

שילוב נכון בין האחסון ובין עמדות העבודה במשרד

תכנון של משרד הוא עניין מאתגר בגלל שהוא צריך לקחת בחשבון כמה מרכיבים נפרדים לחלוטין – עמדות עבודה ארגונומיות, סביבת עבודה נעימה ומרווחת עבור הלקוחות…

המשך קריאה
דילוג לתוכן