קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

אחסון לטווח ארוך – כיצד לארוז

אחסון לטווח ארוך – כיצד לארוז

ישנם מצבים בחיים בהם נצטרך להשתמש בשירותי אחסנה. מצבים אלו יכולים להיות רילוקיישן למספר שנים לחו"ל, מגורים אצל ההורים עד שהדירה שרכשנו תהיה מוכנה, טיול בחו"ל הנמשך שנה לפחות ועוד. על מנת שנוכל לשמור על הדברים שלנו כמו שהשארנו אותם, נצטרך לאחסן אותם במקום מסודר לטווח ארוך.

לפני האריזה – בחירת מחסן מתאים

ראשית עלינו לחפש מחסן בו ניתן לאחסן את הרהיטים והציוד שלנו. השירות הזה מוצע על ידי המון חברות בארץ וקיים כמעט בכל עיר מרכזית. חשוב לבדוק שהמחסן אכן עומד בבקרת האקלים הנכונה, שהוא מאוורר והכי חשוב שיש לו בקרה לגבי הלחות (כידוע מקום שהוא עם אחוזי לחות גבוהים, עשוי להרוס מוצרים העשויים מעץ למשל).

מעבר לכך, חשוב לבדוק שבמחסן בו יאוחסנו הדברים שלנו יהיו גם מדפים. על אותם מדפים למחסן, נוכל לשים בצורה מסודרת את הציוד שלנו במקום שהוא יהיה על הרצפה ואז יהיה חשוף לנזקים. מבחינת המדפים, יש לבקש פרטים אודות כושר העמסה של כל מדף, סוג המדף, החומר ממנו הוא עשוי והכי חשוב יש לבדוק שהמדף אכן יציב ובטיחותי.

במחסן, צריכות להיות גם רמפות או משטחים, עליהם גם נוכל להניח את הציוד שברשותנו. העיקר שהציוד לא יהיה על הרצפה. יש גם לבדוק אם יש חלונות במחסן או אין. במידה ויש, יש לדאוג לסדר בצורה נכונה את הציוד, כך שלא ידהה עם הזמן בגלל החשיפה הממושכת לאור.
נקודה חשובה נוספת היא לבדוק שאכן יש ביטוח למחסן. ביטוח זה יכסה מצבים של נזקים או גניבות.

איך לארוז ולמיין בצורה הנכונה?

כאשר נשתמש בשירותי אחסון, תשלום יעשה על פי נפח הציוד המאוחסן. על כן, יש מבעוד מועד למיין את התכולה שלנו. מה שלא צריך, אפשר לזרוק או למסור ואילו מה שצריך, לסדר בקרטונים ולכתוב על האריזה מה יש בתוכה. אם מדובר על ציוד שביר, יש לעטוף אותו כמו שצריך בנייר פצפצים מיוחד ולהכניס לתוך אריזות הקרטון.

אם מדובר על ריהוט, יש לפרק אותו ולעטוף כל חלק בניילון ואת החלקים הקטנים לאחסן בשקיות ולרשום עליהן לאיזה ריהוט הם שייכים. בזכות אריזה נכונה ואחסון במקום המתאים, נוכל בקלות לשמור על הדברים שלנו. יתרה מזאת, במידה ונרצה לאחר זמן מסוים לשלוח את הציוד שלנו לחו"ל, נוכל לעשות זאת על ידי פנייה לחברה המתעסקת בתחום, כמו חברת שילוח. זו תדאג להביא אלינו את הציוד בבטחה, לא חשוב היכן אנחנו נמצאים בעולם. אם נרצה לקחת חזרה את הציוד מהמחסן לדירה החדשה שעברנו אליה בארץ, נוכל פשוט להשתמש בשירותי הובלה, שיביאו עד אלינו את כל מה שהיה מאוחסן במחסן.

שורה תחתונה

שימו לב שאתם בוחרים חברות אמינות ומקצועיות, שיספקו שירות מצוין ומספק עבורכם. קראו המלצות וחוות דעת. השוו הצעות מחיר, עברו על החוזה או ההסכם ולאחר מכן, תהיו יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. שיהיה בהצלחה!

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

המדריך המלא על עולם המדפים ומדפי אחסון

המדריך המלא על עולם המדפים ומדפי אחסון

יעילות העבודה במחסנים נעוצה בשיטת אחסון הסחורה. שיטה מקובלת ויעילה היא שימוש במדפי אחסון, אותם יש לבחור בקפידה לפי סוג המוצרים שיונחו עליהם, תנאי המחסן…

המשך קריאה
אחסון תכולת הדירה בעזרת מדפים

אחסון תכולת הדירה בעזרת מדפים

בשעה טובה החלטתם לשפץ את הדירה, אך אתם זקוקים לאחסן את החפצים שלכם? כיצד מדפים לאחסון תכולת הדירה עשויים להיות הפתרון המשתלם ביותר עבורכם- במאמר…

המשך קריאה
דילוג לתוכן