קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מדפי אלומיניום לאחסון תעשייתי

מדפי אלומיניום לאחסון תעשייתי

מדפים עשויים מחומרי גלם מגוונים הכוללים עץ, פלסטיק ומתכת וזאת בהתאם לייעודים השונים שלהם והתאמתם לצרכי הלקוח, לאופוי של העסק כדוגמת משרד ולסוג הסחורה המאוחסנת. מדפי רשת מיועדים ונפוצים לצרכי מידוף תעשייתי, הניתנים גם לשילוב לצד ריהוט משרדי ואחד הסוגים הפופולריים הוא מדפי אלומיניום. מידוף לאחסנה ולתעשייה מיוצר ממתכות שונות כאשר מדפי האלומיניום מתבלטים וכוללים תכונות ומאפיינים ייחודיים.

חומר גלם נפוץ לתעשיות ושימושים רבים

האלומיניום הוא אחד היסודות הנפוצים ביותר המצויים בקרום כדור הארץ, הוא מהווה 8% מהקרום ולמעשה מדובר ביסוד השלישי במידת שכיחותו אחרי החמצן והצורן. בעידן המודרני, האלומיניום, זוכה לעדנה והשימוש בו כחומר גלם בתעשיות השונות הולך ומתרחב נוכח קלות משקלו ועמידותו הרבה. כיום ניתן למצוא אלומיניום בכל הסובב אותנו והוא משמש בטכנולוגיות ותעשיות מתקדמות רבות. האלומיניום אינו מצוי בטבע בצורה של מתכת ולכן דרוש שימוש באמצעים מתקדמים על מנת לייצרו, להפיקו ולהשמישו למגוון ייעודים.

יתרונות הנירוסטה

האלומיניום משמש לייצור מגוון רחב של מוצרים ופריטים החל מפחיות שתייה, דרך כלי מטבח, חלונות ,תריסים ועד לכלי טיס, טילים, רכבים והרשימה עוד ארוכה. השימוש במדפי אלומיניום מביא לידי ביטוי את יתרונות החומר הבולטים והם משקל קל וחוסן ועמידות גבוהים. הנירוסטה עמידה בפני תהליכי חמצון וקורוזיה ומהווה חומר גלם נוח לעיבוד באופן יחסי. מדפי האלומיניום מיוצרים באמצעות כבישה או לחיצה כאשר הם ניתנים לעיצוב במגוון צורות ודגמים בזכות היכולת לכופף את החומר באופן קל ביחס למתכות אחרות.

מתכת קלה ועמידה

האלומיניום היא מתכת קלה ושיטות הייצור של מדפי הנירוסטה הינן פשוטות באופן יחסי, מה שהופך אותן לזולות ואת עלויות הרכישה והאחזקה של מידוף נירוסטה לזול ומשתלם עבור הלקוחות בעיקר כאשר מדובר על שילוב אלומיניום לצד ריהוט משרדי וגם מצוי לרוב במחסנים תעשייתיים ורחבים. מדפי אלומיניום מתאימים לסביבה לחה ורטובה, מה שהופך את מדפי האלומיניום למבוקשים במטבחים מוסדיים ותעשייתיים. מדפי האלומיניום יכולים לשאת משקלים בלתי מבוטלים ובשונה ממדפי הברזל, הם משדרים אסתטיקה ואלגנטיות ולכן מהווים גם פתרון אחסון פרקטי וגם פתרון עיצובי.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

איך תדעו איזה גודל מחסן אתם צריכים להשכיר – כל התשובות בפנים

איך תדעו איזה גודל מחסן אתם צריכים להשכיר – כל התשובות בפנים

אחרי שהבנתם שיש ברשותכם ציוד ביתי או ציוד משרדי שאין לכם מקום לאחסון בבית או במשרד הגיעה השאלה החשובה באמת והיא מהו הגודל של המחסן…

המשך קריאה
טיפים לשיפור האווירה במשרד

טיפים לשיפור האווירה במשרד

המשרד הוא מקום עבודה שאליו מגיעים מדי יום כדי לבצע עבודה הנושא בדרך כלל אופי שגרתי למדי. אדם רואה את אותם אנשים מדי יום, מבצע…

המשך קריאה
דילוג לתוכן