קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

אחסון מדפי מתכת למסחר ותעשייה

אחסון מדפי מתכת למסחר ותעשייה

מדפי מתכת מטבעם נחשבים לבעלי כושר העמסה ונשיאת משקל גבוהים. לאומת חומרים אחרים באותו העובי, מתכת היא חומר חזק ועמיד. מדפי מתכת איכותיים המתאימים למשקל או הם נושאים יחזיקו בבטחה גםמאות קילוגרמים ואף יותר. מבחינה בטיחותית, בתעשייה, מסחר וקמעונאות מדפי מתכת הם הפתרון המושלם ליצירת שטח אחסון עמיד ובטוח. יש לציין כי ישנם סוגים רבים של מדפי מתכת כשקיבולת נשיאת המשקל שלהם משתנה. חשוב לבחור את המדפים המתאימים אשר יוכלו לשאת את המשקל הרצוי לנו.

עמידות בתנאים מגוונים

מדפי מתכת מיוצרים מסוגים שונים של מתכות כגון פלדות שונות, אלומיניום ופח. לכל מתכת התכונות האופייניות לה ומידת עמידות שונה בתנאים כאלו ואחרים. בחירה נכונה של מדפי מתכת תבטיח עמידות של המדפים לשנים רבות. חשוב לבחור מדפי מתכת המתאימים לתנאים הסובבים אותם, כך למשל, מדפים למחסן קירור חשוב שיתאימו לתנאים בשימוש בכל סוג של מחסני מתכת וישמרו על חוזקם ועמידותם. כמו כן, ישנם כיום מדפי אחסון ממתכת המתאימים לחדרים סטריליים, מעבדות ומפעלים העוסקים בחומרים מסוכנים. מדפי מתכת אלו עמידים במיוחד.

קלות הניקיון

לאומת מדפי עץ או פלסטיק למשל, מדפי מתכת קל מאוד לנקות והם אינם בעלי נטייה להכתמה. כמו כן, קל יותר להגיע לרמת ניקיון סטרילית כשמדובר במדפי מתכת לאומת מדפי פלסטיק למשל. יש לזכור כי ישנן מתכות הרגישות לחומרי ניקוי מסוימים ולחומצות לכן חשוב להיוועץ ביצרן או המשווק בדבר חומרי הניקוי המומלצים למדפי המתכת הספציפיים.

מודולאריות

כיום ניתן למצוא מדפים מודולריים שאינם דורשים הרכבה מסובכת וניתנים להזזה והעברה בקלות. מדפי מתכת מודולאריים אלו אינם דורשים הברגה כלל וכלל ולכן קל מאוד להעבירם. השימוש במדפים אלו הוא בעיקר במחסנים, סופרמרקטים, ספריות וארכיונים וכדומה. מדפים למחסן סחורה למשל, טוב כי יהיו מודולאריים שכן ניתן לשנות את מיקומם וגובהם בקלות בהתאם לסוג הסחורה. מדפי אחסון לחנויות ומשרדים למשל קל להתאים לצורכי המקום כאשר מדובר במדפים מודולאריים.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

5 עקרונות לשמירה על חנות מסודרת, נקייה ומזמינה

5 עקרונות לשמירה על חנות מסודרת, נקייה ומזמינה

כל לקוח שנכנס לתוך חנות מעוניין לחוש בה בנוח ורוצה שהפריטים או המוצרים יהיו מסודרים בצורה נוחה ויעילה כך שהוא יוכל להתמצא בחנות אפילו בעצמו,…

המשך קריאה
איזה מדף הכי מתאים לאחסון מוצרי נייר?

איזה מדף הכי מתאים לאחסון מוצרי נייר?

ריהוט תעשייתי למשרד מציע פתרונות רבים לאחסון באמצעות ארונות משרדיים, שידות ומדפים. כמו כן, סוגי המדפים השונים מתאימים לאחסנה כבדה או קלה. המאמר יפרט את…

המשך קריאה
דילוג לתוכן