קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

על מעבר דירה, פתרונות אחסון והובלות

על מעבר דירה, פתרונות אחסון והובלות

מעבר דירה אמנם כרוך בלא מעט טרחה – ובפרט האריזה לקראת הובלת דירה, הפריקה של כל הארגזים וההתארגנות מחדש – אבל זוהי גם הזדמנות מצוינת לעשות סדר יסודי בכל הפריטים שצברנו לאורך השנים, ושכדאי להודות שחלקם כבר לא באמת נחוץ לנו.

פתרונות אחסון נוחים וחכמים בדירה החדשה

על-מנת להבטיח שמעבר הדירה יכלול גם סדר חדש ונוח יותר עבורכם, כדאי להשקיע זמן ומחשבה ברכישת פתרונות אחסון לבית החדש. בדירות ובתים רבים המפרט הטכני כולל מחסן, ובעזרת פתרונות מידוף חכמים ומתקדמים ניתן לנצל את השטח שלו במלואו וכך לפנות מהדירה עצמה פריטים שאין בהם צורך יומיומי.

גם במרחבי המגורים עצמם כדאי להתקין מדפים – שבימינו הם גם יפים מאוד וגם פרקטיים להפליא, ובשילוב פתרונות אחסון נוספים כגון שידות, כוורת וכו', מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים של כל מרחב מגורים וכמובן מספקים דרך נוחה ומוצלחת לאחסן את כל הפריטים שלכם.

איך למיין בחוכמה את כל הפריטים הקיימים

לקראת הובלת דירה ומעבר דירה כדאי כאמור להקדיש זמן ומחשבה למיון כל הפריטים הקיימים אצלכם. המין האנושי נוטה לאגרנות מסוימת, ובמקרים רבים אנחנו שומרים גם פריטים שכבר לא משרתים אותנו באמת – בגדים שכבר לא נלבש, צעצועים שאף אחד כבר לא משחק בהם, חפצי נוי שכבר לא לטעמנו, ועוד ועוד.

השגרה היומיומית בדרך כלל לא מאפשרת לנו לעצור ולעבור על כל מה שיש בבית ולבחון באמת אם הוא נחוץ לנו או לא, אבל כשאנחנו עוברים דירה וממילא צריכים לארוז הכל, זאת הזדמנות מצוינת לעצור לרגע ולחשוב אם כדאי לארוז פריט כזה או אחר ולקחת אותו איתנו לבית החדש, או שמא הגיע הזמן להיפרד ממנו.

כשאנחנו מצליחים לשחרר ולוותר על כמות משמעותית של פריטים הרווח כפול ומכופל ואולי אפילו משולש: ראשית, ההובלה של הדירה כוללת פחות ארגזים ומתבצעת מהר יותר; שנית, פריקת הארגזים תתבצע גם היא מהר יותר שכן ישנם פחות ארגזים; ושלישית, בדירה החדשה נזדקק לפחות פתרונות אחסון בזכות הסדר והמיון. בנוסף לחיסכון הכספי שמושג כשאנחנו זקוקים לפחות מדפים ושאר פתרונות אחסון, ישנו עוד רווח, והוא שבבית החדש יש לנו יותר מרחבים פנויים למטרות אחרות ולא לצורך אחסון פריטים שאין לנו בהם צורך אמיתי.

מה עושים עם הפריטים שלא צריכים יותר?

במסגרת מיון כל תכולת הדירה שיש לארוז, צצים כל מיני פריטים שאנחנו בוחרים לוותר עליהם – והחלוקה הבסיסית שלהם היא לפריטים שאף אחד כבר לא יוכל להפיק מהם תועלת ופריטים שאנשים אחרים עשויים להיתרם מהם. פריטים מהסוג השני אכן כדאי לתרום (ישנן עמותות שישמחו לקבל בגדים ישנים, מצעים, ציוד כזה או אחר וכו') ואת הפריטים מהסוג הראשון יש למיין – חלק ילכו לאשפה, וחלק למתקני מחזור שונים בהתאם לסוג הפריט. כשמבצעים השוואת מחירים להובלת דירה, ניתן לבקש הצעת מחיר גם לפינוי הפריטים שלא עוברים איתנו לדירה החדשה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

5 עקרונות לשמירה על חנות מסודרת, נקייה ומזמינה

5 עקרונות לשמירה על חנות מסודרת, נקייה ומזמינה

כל לקוח שנכנס לתוך חנות מעוניין לחוש בה בנוח ורוצה שהפריטים או המוצרים יהיו מסודרים בצורה נוחה ויעילה כך שהוא יוכל להתמצא בחנות אפילו בעצמו,…

המשך קריאה
פתרונות אחסון לבית ולמשרד בשילוב מדפים

פתרונות אחסון לבית ולמשרד בשילוב מדפים

סביבת המגורים והעבודה של כולנו מאובזרת במגוון רחב של פריטים וחפצים שונים המשמשים אותנו במהלך חיי היומיום וזאת לצד עשרות פריטים וחפצים שהשימוש בהם הינו…

המשך קריאה
דילוג לתוכן