קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

הקמת מדפים למחסנים

הקמת מדפים למחסנים

עסקים רבים מחפשים פתרונות לאחסון הסחורה שלהם במחסנים מסודרים. תהליך ההתקנה אינו פשוט ולכן יש צורך בהתקנה מקצועית. המאמר יתאר את שלבי ההתקנה וכיצד בוחרים את המדפים המתאימים לסחורה.

שלב 1: התאמת גודל ומשקל המדף

כדי להתאים את המדפים לצרכי בית העסק יש למדוד את המחסן ולקחת מרווח למעבר ומרווח בין מדף למדף. בנוסף, יש להיחשף לסוגי המדפים השונים ולהתאים את הסוג הרצוי למשקל וגודל הסחורה. מדידות מדויקות יכולות להיעשות באמצעות בעל מקצוע וכמו כן ההתקנה. בעל עסק שצריך מדפים מסיבים שיחזיקו סחורה כבדה ויהיו יציבים צריך להתקין מדפים העשויים ממתכת או מברזל. וגם אז ישנם הבדלים בין המדפים ובחירתם צריכה להיעשות על פי המשקל אותו יוכלו לשאת. למשל מדפים שיכולים לשאת עד חצי טון או מדפים שיכולים לשאת יותר ממשקל זה, מדפים מודולריים או גלריית מעברים והכל לפי צרכי בעל העסק.

שלב 2: שיקולים נוספים להקמת מדפים

לאחר בחירת סוג המדפים, גודלם ומשקלם לפי מידות המחסן יש להתייחס גם לכמות הרצויה, לגובה שלהם ולעומק והכל על פי התקן. התקנים הם אירופאים בעומק של 40X60 ס"מ ומרווח של 40X50 ס"מ ביניהם. הגובה תלוי בסוג המדפים. למשל מדפים מודולריים הם גבוהים כיוון שהם על קומות ולכן יש לשקול אם אכן הם נחוצים לבעל העסק ולכמות הסחורה שלו או שניתן להסתפק במדפים לסחורה כבדה או לסחורה קלה. מדפים נוספים היעילים למחסני תעשייה הם מדפי "דרייב אין". אלו הם מדפים שמלגזה יכולה לעבור ביניהם ולהוביל את הסחורה מהמחסן לחנות. המערכת יכולה להגיע לגובה של 12 מ' וניתן להוציא בנוחות את הסחורה.

שלב 3: פינוי מקום למדפים

בהרבה מחסנים המצויים במפעלים לא תמיד יש מקום כיוון שהם דחוסים. יש לפנות מקום להתקנת המדפים ולסדר את הסחורה עליהם כך שיהיה מעבר בטיחותי לפועלים ושלא יפצעו בעת נפילת ציוד. התקנת מדפים מודולריים על קומות עם מעברים נוחים יכולים להיות פתרון אידאלי למחסנים צפופים ולרווח את שטח המחסן. לפיכך ההתקנה צריכה להיעשות על ידי מומחים שיחזקו את המדפים ולא יהוו סכנה.

שלב 4: התקנת מדפים על ידי מקצוענים

ההתקנה צריכה להיות בטיחותית ובחירה לא נכונה של מתקין עלולה לעלות ביוקר. לכן ישנה חשיבות לקבלת עזרה מהספק והמלצות על מתקינים שהוא עובד איתם. לסיכום, התקנת מדפים יעילה לסידור המחסן בבית העסק ויש למקם אותם בצורה נבונה. מעבר לכך, את המדפים כדאי לרכוש מחברה אמינה בעלת מדפים איכותיים שלא תחדור אליהם לחות שתיצור קורוזיה ועובש. רוב הספקים נותנים גם שירותי הובלה והתקנה ועל כן יש לברר האם העלות הכוללת תכלול גם את זה. בנוסף, חשוב לבדוק את האחריות שנותנים הספקים על מדפים ומה אורך הזמן שלה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

לוקרים וארונות מתכת למשרדים קטנים וגדולים

לוקרים וארונות מתכת למשרדים קטנים וגדולים

המונח ריהוט משרד כולל בתוכו מגוון רחב של פריטי ריהוט שונים הנחוצים לכל משרד ומשרד בהתאם לגודלו, אופי וסוג הפעילות העסקית המאפיינת אותו, מספר עמדות…

המשך קריאה
שיטות אחסון ופתרונות אחסון

שיטות אחסון ופתרונות אחסון

שיטות העיצוב והפרזול השונות כחלק מהתייעלות האחסון אינן חייבות לבוא אחת על חשבון השנייה, גם בתחום התעשייתי והתפעולי ניתן לראות את הפשטות חשיבותו של העולם…

המשך קריאה
דילוג לתוכן