קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

אחסון תכולת הדירה בעזרת מדפים

אחסון תכולת הדירה בעזרת מדפים

בשעה טובה החלטתם לשפץ את הדירה, אך אתם זקוקים לאחסן את החפצים שלכם? כיצד מדפים לאחסון תכולת הדירה עשויים להיות הפתרון המשתלם ביותר עבורכם- במאמר שלפניכם.

רובנו לא ממש אוהבים שינויים, אבל ישנם מצבים בחיים בהם שינויים יכולים להתגלות כחיוביים למדי. כך למשל, במקרה של שיפוץ הדירה והפיכתה ליפה יותר. לצד החששות הרבים, כאשר הבנו שהעניין סגור השלב הבא הוא לוודא שכל החפצים שלנו מונחים במקום המיועד להם ולא לשכוח אף חפץ.

מדפים לשמירה על החפצים

לא ברור איך זה קורה לנו, אבל בעת שיפוץ הדירה נדמה כי הניירת רק הולכת וגדלה ללא הפסקה ואנחנו מחפשים מקום להניח לרגע את הראש ולהירגע מכל הניירת. כאן נכנסים לתפקיד מדפים המאפשרים להניח את החפצים במקום אחסון המיועד לכך ולשמור על הסדר. באמצעות מדפים לא תמצאו את עצמכם מגלים את החפצים שלכם מונחים סתם כך בסלון. מדפים לשמירה על תכולת הדירה מגיעים כיום במגוון סגנונות. יתרונם המרכזי הוא בכך שניתן לראותם וכל הפריטים גלויים לעין וניתן לחסוך שטח רב. בעת אחסון החפצים במדפים יש לשים לב לכך שהתכולה אותה מניחים במדפים תהיה יציבה ולא תגרום לנזקים שונים.

אחסון תכולה בעת מעבר דירה

הצורך שלכם במדפים

היום ישנם סוגים שונים של מדפים, ולכן בשלב הראשון יש לשאול לאיזה מטרה אתם מחפשים את המדפים- האם אתם מחפשים מדפים אשר ישמשו לאחסון ספרים כבדים, מדפים ליופי אשר יחזיק מספק מועט של פריטים או מדפים למטבח שיאחסנו ספרי בישול. היום ניתן למצוא מדפים בכל הגדלים הזוויות והצורות ונדמה כי ההיצע הולך ומתרחב מדי שנה.

בעת בחירת מדפים, יש לבחור את החומר ממנו הם עשויים ואת הצורה החיצונית שלו: אחסון תכולת הדירה תצוגה או שניהם. כאשר אנו חושבים על אחסון, מדפים הם הדבר הראשון שעולה לנו בראש. לא סתם מדפים נחשבים למילה נרדפת לאחסון בשל העובדה כי מדפים נחשבים לפתרונות אחסון יעילים ונוחים במיוחד. בכל בית ניתן למצוא מדפים מסוגים שונים המתאימים למקום.

אילו סוגים של מדפים קיימים?

לאחסון פריטי נוי או אחסון של דיסקים? לכל מטרה ניתן למצוא סגנונות שונים של מדפים.

מדפי מתכת

מדפי מתכת משווים לוק מודרני לבית. בבחירת מדפים לבית מדפי מתכת נחשבים למוצר עמיד במיוחד, כזה שאינו מחליד לאורך זמן רב ויכול לשאת משקלים כבדים, וכן אינו נפגע ממזיקים.

מדפי פלסטיק

מדפי פלסטיק נחשבים לזולים במיוחד, כאלה המתאימים לנשיאה של משקלים שאינם כבדים במיוחד.

מדפי זכוכית

יתרונם הגדול של מדפי זכוכית היא בכך שהם מתאימים לכל חלל. בשונה מחומרים אחרים, הזכוכית נחשבת לחומר המשווה לבית יופי. בהיותה של הזכוכית חומר שקוף, היא יוצרת תחושה קלה יותר, ולכן מדפי זכוכית מתאימים בחדרים קטנים. מדפי זכוכית מתאימים במיוחד כקישוט בחלל הסלון או בחדרי האמבטיה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מדפי אלומיניום לאחסון תעשייתי

מדפי אלומיניום לאחסון תעשייתי

מדפים עשויים מחומרי גלם מגוונים הכוללים עץ, פלסטיק ומתכת וזאת בהתאם לייעודים השונים שלהם והתאמתם לצרכי הלקוח, לאופוי של העסק כדוגמת משרד ולסוג הסחורה המאוחסנת.…

המשך קריאה
טיפים לפתרונות אחסון נכונים במבני תעשייה

טיפים לפתרונות אחסון נכונים במבני תעשייה

בדומה לנכס או מבנה שאמור להיות בשימוש לצורך מגורים - גם בעולם התעשייה קיים ענף שלם של עיצוב מבני תעשייה. ללא קשר לגודל המבנה או…

המשך קריאה
דילוג לתוכן