קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

איך תדעו איזה גודל מחסן אתם צריכים להשכיר – כל התשובות בפנים

איך תדעו איזה גודל מחסן אתם צריכים להשכיר – כל התשובות בפנים

אחרי שהבנתם שיש ברשותכם ציוד ביתי או ציוד משרדי שאין לכם מקום לאחסון בבית או במשרד הגיעה השאלה החשובה באמת והיא מהו הגודל של המחסן שאתם צריכים להשכיר. כמובן שכל מטר במחסן יעלה לכם יותר בכיס ולכן עליכם לחשב מצד אחד מהו הגודל שאתם אכן זקוקים לו עבור הציוד שלכם אך מצד שני גם לא לחרוג מהתקציב שקבעתם לעצמכם.

כאשר מדובר על הגודל הכוונה היא לא רק למרחק בין הקירות אלא גם לגובה של התקרה ובהחלט אפשר לומר שהתשובה לשאלה איזה גודל מחסן אתם צריכים תלויה בעיקר בגודל הציוד שיש ברשותכם וכמובן בסוג הציוד שיש בבעלותכם. לאחר שהגעתם למסקנה הנכונה לגבי גודל המחסן מגיעה שאלה נוספת והיא שיטת הסידור בתוך המחסן ולשאלה הזו יש רק תשובה אחת נכונה – מדפים.

מדפים במחסן – סדר מושלם

כאשר אתם מחפשים מחסנים להשכרה אתם צריכים להסתכל כאמור על הגודל של המחסן אבל לא רק כי גם לעובדה האם המחסן ריק לחלוטין או מסודר עם מדפים יש השפעה מכרעת על ההחלטה שלכם. המדפים לא רק עושים סדר בציוד שלכם אלא הם גם שומרים על הציוד שלכם בצורה הרבה יותר טובה ובעזרתם יש לכם את האפשרות לאכסן יותר ציוד ולהיות בטוחים שהציוד לא יינזק כיוון שהוא מסודר בצורה מצוינת.
כמובן שטרם ההחלטה עליכם לבדוק את החוזקה והיציבות של המדפים אבל אם אתם רואים שהמדפים עומדים כמו שצריך מומלץ בהחלט לבחור מחסן עם מדפים על פני מחסן ריק.

השכרת מחסן לתכולת דירה – לשמור על הציוד האישי שלכם

השכרת מחסנים לאחסון תכולת דירה היא תופעה שכיחה וידועה ומדובר לרוב על אנשים שנוסעים לחו"ל לתקופה ארוכה או כאלו שפשוט מחכים לדירה שרכשו ובינתיים מעדיפים לשמור את הציוד במחסן. בין אם אתם מאכסנים את תכולת הדירה בגלל היעדרות ארוכה ובין אם מדובר על תקופה קצרה של אפילו מספר ימים עליכם לדעת היטב שלא כדאי לקחת סיכונים שמדובר בציוד האישי שלכם הכולל רהיטים, חפצים יקרי ערך וארגזים מלאים כי במחסן הזה למעשה נמצא חלק נכבד מהחיים שלכם. עוד עליכם לבדוק טרם ההחלטה כי הציוד נמצא במקום בטוח שכן לא מעט פורצים מכירים לרוב את המיקום של המחסנים ששומרים על הציוד ולכן יש חשיבות גדולה גם לרמת הבטיחות והאבטחה במקום.

השכרת מחסן – להשאיר את הציוד ולהיות רגועים

אז כאמור ההחלטה על השכרת מחסן לטובת החסנת הציוד האישי, הביתי או המשרדי שלכם אינה בהכרח החלטה פשוטה אבל בשורה התחתונה חשוב מאוד שתחליטו על מקום שנותן לכם שקט נפשי. הציוד שלכם יהיה רחוק מכם ולמעשה לא תוכלו לבדוק בכל רגע נתון שהוא שמור ולכן עליכם להחליט על המקום שנראה לכם הכי בטוח, הכי גדול, הכי אמין וכמובן שגם לשיקול הכספי יש משקל לא מבוטל בהחלטה שלכם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מהם הסוגים שונים של מדפי מתכת? ומה שימושם העיקרי?

מהם הסוגים שונים של מדפי מתכת? ומה שימושם העיקרי?

דפי מתכת מהווים פתרונות אחסון מעולים עבור כל מי שדרושים לו מדפים. יחד עם זאת, אין בהם שימוש רב בעולם הפרטי אלא בעיקר בעולם האחסון…

המשך קריאה
המדריך המלא על עולם המדפים ומדפי אחסון

המדריך המלא על עולם המדפים ומדפי אחסון

יעילות העבודה במחסנים נעוצה בשיטת אחסון הסחורה. שיטה מקובלת ויעילה היא שימוש במדפי אחסון, אותם יש לבחור בקפידה לפי סוג המוצרים שיונחו עליהם, תנאי המחסן…

המשך קריאה
דילוג לתוכן