קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

טיפים לשיפור האווירה במשרד

טיפים לשיפור האווירה במשרד

המשרד הוא מקום עבודה שאליו מגיעים מדי יום כדי לבצע עבודה הנושא בדרך כלל אופי שגרתי למדי. אדם רואה את אותם אנשים מדי יום, מבצע את אותן פעולות, מגיע והולך באותה שעה ומבלה את כל היום בתוך אותם ארבעה קירות. במצב כזה, רוב העובדים מתרגלים לשגרה ונוצרת אווירה של שעמום, ממנה קל מאוד להגיע לדכאון, תסכול, חוסר מוטיבציה ועוד.

החדשות הטובות הן שיש דרכים לשפר את האווירה במשרד. לא משנה באיזה תחום פועל העסק שזו משרדו, לא משנה אילו אנשים עובדים בו או איזה ריהוט משרדי יש בו, תמיד אפשר למצוא דרכים להפוך את מקום העבודה לנעים יותר וכך גם לשפר את מצב הרוח וגם את המוטיבציה. הנה כמה הצעות.

אווירה נעימה מתחילה בעיצוב

משרד שהושקעה מחשבה בעיצובו הוא משרד שכיף להיכנס אליו הן כלקוח והן כעובד. זו אחת הסיבות בעטיין כדאי לעצב את המשרד בעזרת איש מקצוע המתמחה בעיצוב משרדים. הוא יוכל לספר לכם, למשל, שלאור שמש יש השפעה חיובית על מצב הרוח, ולכן כדאי לעיתים לוותר על וילונות הצללה כדי לתת ליותר אור להיכנס.

הכניסו את הטבע למשרד

השפעה חיובית על נפש האדם יש גם לצמחים, ולכן יש שבוחרים להכניס עציצים ואדניות למשרדיהם, בפינות החדרים, על מדפים, על אדן החלון ועוד. מחקרים הראו שקיים מתאם חיובי בין צמחיה במשרד לבין מצב רוח ושיפור בפריון העבודה, ואם אתם חוששים שתשכחו להשקות אותם, דעו שאפקט דומה ניתן להשגה גם בעזרת צילומי צמחים ואפילו צמחים מלאכותיים.

חייכו, זה בחינם

האם תעדיפו לפגוש את חבריכם לעבודה כשהם עצבניים או מחייכים? הרוב יבחרו באפשרות השניה, אבל כדאי גם ליישם את זה על עצמכם ופשוט לחייך אל חבריכם לעבודה, אל הלקוחות, אל המנהל הישיר שלכם ולכולם. כך לא רק תיצרו אצל האחרים תחושה נעימה אלא גם בעצמכם. נכון, לפעמים זה לא פשוט, במיוחד כאשר ביום קשה ומלא בעבודה או כאשר אתם מוטרדים בדברים שאינם קשורים לעבודה; אבל אם תאלצו את עצמכם לחייך, יכול להיות שתשימו לב שהחיוך הופך לאמיתי מהר מכפי שתוכלו לשער.

שמרו על סדר וניקיון

הרבה יותר נעים להיכנס למשרד מסודר ונקי מאשר למשרד מבולגן ומטונף, והרבה יותר קל לשמור על סדר וניקיון באופן קבוע מאשר לבלגן וללכלך ואז לנקות. מדפים הם פתרונות אחסון שיסייעו לכם לשמור על הסדר במשרד באמצעות החזרת כל פריט אל מקומו במקום להשאירו זרוק על השולחן במשך ימים שלמים. פחי אשפה יסייעו לכם להיפטר מפריטי לכלוך כמו כוסות חד פעמיות או מזלגות שנשארו מארוחת הצהריים.

לסיכום

משרד שהושקעה מחשבה בעיצובו, עם די מקומות אחסון, מדפים, עציצים ואור שמש, שנשמרים בו הסדר והניקיון והנוכחים בו מחייכים זה אל זה – הוא משרד ששוררת בו אווירה נעימה. נסו ליישם חלק מן הטיפים הללו במשרד שלכם, וראו כיצד האווירה משתפרת.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

כיצד ניתן להגדיל את שטח המחסן בחנות או בעסק?

כיצד ניתן להגדיל את שטח המחסן בחנות או בעסק?

שטח החנות יכול לגדול פלאים תודות לשינויים קטנים וגאוניים ההופכים את העבודה להרבה יותר פרודוקטיבית ותורמת. פתרונות אחסון יעילים ברוב המקרים לצורך התפקוד היעיל של…

המשך קריאה
ניהול נכון ואפקטיבי באמצעות מדפי מתכת

ניהול נכון ואפקטיבי באמצעות מדפי מתכת

ניהול נכון ואפקטיבי של מחסנים ומתחמי אחסנה מחייב התקנת מערכות מידוף מודולריות המאפשרות שינוע קל ונוח של הסחורה והעברת משטחים בנוחות וביעילות. מדפי מתכת מהווים…

המשך קריאה
דילוג לתוכן