קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

פתרונות אחסון לאריזות מזון

פתרונות אחסון לאריזות מזון

אחסנת מזון היא תהליך מורכב למרות שבשמיעה ראשנה של הביטוי אחסון מזון, מרבית האנשים (שאינם עוסקים בתחום או למדו את התחום) מיד יצחקו ויאמרו שהם מצליחים לארוז את המזון שלהם בדרך הטובה והבריאה ביותר כי הוא מצליח להחזיק אצלם הרבה יותר מאשר אחרים. האנשים הנמצאים בצידו השני של המתרס, ירצו לקבל טיפים ולדעת כיצד נכון לאחסן את המזון ומהי השיטה הבריאה ביותר על מנת לשמור על טריות המזון לאורך זמן. בשורות הבאות, נדבר מעט על אופי אחסנת המזון מהפן התעשייתי יותר, אילו אריזות הן המומלצות ביותר ומדוע חשוב לדאוג לסדר, ניקיון ומידוף נכון במתחם האחסון.

אז מה באמת בריא יותר?

בין אם מדובר על בית אב פרטי לבין אם מדובר על עסק העושה שימוש במזון בכל צורה שהיא, יש לאחסן נכון את המזון, את הפרודוקטים ואת "השאריות". זאת, על מנת לשמור על מקסימום טריות ובריאות לאחר צריכה נוספת של המזון. קיימות אפשרויות רבות בכל הנוגע לאופי האריזה, מיקום האחסון, הטמפרטורה וכמובן אריזות מזון מכל הסוגים והמינים. יחד עם זאת, חשוב להקפיד גם על הסדר וההפרדה בין סוגי מוצרי המזון השונים, כל סוג ודרישותיו שלו. בגדול, אופי אחסון המזון הנכון ביותר יהיה בהפרדה בין סוג אחד למשנהו, מידוף נכון וחכם, טמפרטורה מתאימה לכל סוג מזון וסוג האריזה עצמה. רבים מדברים על כך שפלסטיק אינו בריא אך חשוב לזכור שיש לא מעט סוגי פלסטיק וכיום ניתן לעשות שימוש באריזות פלסטיק איכותיות שאינן מזיקות.

מחסני מזון

כאשר מדברים על אחסון מזון תעשייתי או מסעדות וכדומה, יש לדאוג למחסן מזון מתאים. לעיתים, מחסן המזון יהיה חדר באחורי העסק ולעיתים מדובר במחסן של ממש. על מנת לצלוח את משימת האחסון נכונה, הקפידו על תכנון המחסן נכונה וזאת על ידי מידוף אפקטיבי החוסך במקום, מאפשר הפרדה ובעיקר קל לגישה.

מילה קטנה על שינוע מזון

כאשר משנעים מזון ממקום אחד למשנהו, יש לדאוג לאריזת המזון ואחסונו באופן מושלם ומותאם לצרכיו, למשל: בשרים ומוצרי חלב, יעברו מקום אך ורק על ידי משאיות קירור ובתוך המשאיות נמצא מידוף חכם שיאפשר לאחסן כמה שיותר מזון במשאית אחת אך באופן שאינו מזיק.

לסיכום

ניתן לשמור מזון טרם ולאחר השימוש בו. הסוד, הוא אחסון מזון במיקום נכון, הקפדה על הפרדה בין סוגי המזון השונים באמצעות מידוף לחנויות או מחסנים וכמובן שמירה על טמפרטורה נכונה פר סוג מזון. חשוב לזכור ולהקפיד על "חוקי" אריזת המזון ולאחסן נכונה אחרת עלולים להיקלע לסיטואציות לא נעימות ובין אלו נמצא הרעלת מזון, הפסד כללי על סחורה שהתקלקלה ועוד. השקעה קלה בתכנון והכנה נכונה, יחסוך המון משאבים והיפוך את האריזה לנעימה וקלה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

לוקרים וארונות מתכת למשרדים קטנים וגדולים

לוקרים וארונות מתכת למשרדים קטנים וגדולים

המונח ריהוט משרד כולל בתוכו מגוון רחב של פריטי ריהוט שונים הנחוצים לכל משרד ומשרד בהתאם לגודלו, אופי וסוג הפעילות העסקית המאפיינת אותו, מספר עמדות…

המשך קריאה
מהם הסוגים שונים של מדפי מתכת? ומה שימושם העיקרי?

מהם הסוגים שונים של מדפי מתכת? ומה שימושם העיקרי?

דפי מתכת מהווים פתרונות אחסון מעולים עבור כל מי שדרושים לו מדפים. יחד עם זאת, אין בהם שימוש רב בעולם הפרטי אלא בעיקר בעולם האחסון…

המשך קריאה
דילוג לתוכן