קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

כדאיות ארון מתכת

כדאיות ארון מתכת

ארונות המתכת חוזרים משנות התשעים והופכים לחלק בלתי נפרד מהאופנה העיצובית והיכולת להגיד ולצאת באמירות מיוחדות במקביל לעיצוב פשוט ואפילו חסכוני. דווקא המתכת הפשוטה בשונה מהעץ שהיה האופציה העשירה והמתוחכמת ביותר בשנים האחרונות חוזרת ונותנת פייט הוגן לעיצובים היוקרתיים ביותר!

כיום, נוכל למצוא עיצובים באמצעות מתכת גם במקומות היותר נחשבים וכאלה אשר יוצרים רושם של יוקרה, גם אם המחיר שלהם לא היה כזה. האפשרויות ואפשרויות המשחק המגוונות שקיימות בחומר גלם זה הוא זה אשר מביא את ארונות המתכת בחזרה אל תחום האחסון המעוצב.

ארון מתכת במחסנים ומקומות סגורים – טיפול נאות בארונות מתכת

מקומות סגורים מקיימים בתוכם השפעות של תנאי חום ולחות. כאשר אנו בוחרים להתאבזר בארון מתכת, במיוחד במפעלים ועסקים סגורים, חשוב מאוד לטפל ולתחזק אותם למניעת חלודה, ירוקת, חשיפת הברזל או המתכת לאור השמש וכיוצא באלה. שמירה על ארון מתכת תתבצע על ידי ניקוי נאות באמצעות החומרים המתאימים וצביעה שנתית ואף דו שנתית של הארון למניעת החלדה או בלאי מהיר ומראה חסר אסתטיקה.

שמירה על ארונות מתכת תתרום גם לבריאות הפועלים ו/או אנשי המשרד כתוצאה מהסכנה שבחלודה ובאבנית לאחר שנמצאת בחדר סגור למשך זמן רב. טיפול במניעת החלדת הארון, במיוחד כאשר מדובר על ארון מתכת במקום סגור דורש שימת לב מוקפדת לבלאי והחלדה.

עיצוב ייחודי לארונות מתכת – כעת ניתן ליצור עיצוב זול במראה איכותי

ארונות מתכת אינם הפריטים הבנאליים והמשעממים שנהגנו להכיר בעבר. צבעים, מדבקות מעוצבות, טפטים, אפשרויות עיצוב ואפשרויות פיתוח רבות אשר התפתחו בתחום המתכות והברזל אינן משאירות לנו רגע אחד לחשיבה על חומרי הגלם השונים ובתקופה האחרונה עיצוב ואדריכלות הפנים חוזרים אל הסגנון הפשוט והפשטני. צביעה מיוחדת למתכות והדבקת שבלונות מעוצבות יעשו את עבודה העיצוב האיכותית ביותר גם לארון המתכת הזול שנמצא אצלכם במשרד ויהפכו אותו לפריט יוקרתי ומרשים ואתם אפילו יכולים לעשות זאת בעצמכם!

ארונות מתכת למשרד – עיצוב קלאסי למטרות תיוק

ארונות קיר מתכת למשרד הם בין הפריטים היותר נחוצים הקיימים היום. מסילות לארונות מתכת קלות יותר וזולות יותר לייצור, ויותר מכך, אפשריות לתיקון יעיל, מהיר וחסכוני, לעומת מגירות העץ השונות. דווקא נושא התיוק ואחסון המסמכים מביא אלינו את נושא ארונות המתכת הפשוטים אשר מעוצבים היום באמצעות טכנולוגיה מיוחד שאינה מאפשרת לבלאי להתקדם באופן מהיר כמו בחומרי גלם אחרים.

ארונות מתכת לאחסון חפצים – איכות מתכתית בלתי מתפשרת

אחסון חפצים במחסנים, נלקחת בדרך כלל כחשיבות משנית מבחינת איכות איזור האחסון, ולכן במקרים רבים אנו בוחרים בשיטות אחסון מקש או מתכת. אחד החסרונות הותר משמעותיים של ארון המתכת וארון הקש , הפחות איכותיים מתבטא בהשפעה על החפצים והפריטים האדומים, אשר מתחילים בריח ועשויים להסתיים בכתמים שיהיה קשה מאוד להוריד, השתדלו לבחור בארון מתכת איכותי או לפחות לצבוע את הארון בצבע השומר מפני החלדה והשפעות של נפתלין.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

אחסון לטווח ארוך – כיצד לארוז

אחסון לטווח ארוך – כיצד לארוז

ישנם מצבים בחיים בהם נצטרך להשתמש בשירותי אחסנה. מצבים אלו יכולים להיות רילוקיישן למספר שנים לחו"ל, מגורים אצל ההורים עד שהדירה שרכשנו תהיה מוכנה, טיול…

המשך קריאה
על מעבר דירה, פתרונות אחסון והובלות

על מעבר דירה, פתרונות אחסון והובלות

מעבר דירה אמנם כרוך בלא מעט טרחה - ובפרט האריזה לקראת הובלת דירה, הפריקה של כל הארגזים וההתארגנות מחדש - אבל זוהי גם הזדמנות מצוינת…

המשך קריאה
דילוג לתוכן