קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מה הם מדפי בינקל ומה יתרונם

מה הם מדפי בינקל ומה יתרונם

מידוף למחסנים ולמשרדים כולל לרוב מדפי מתכת המיוצרים במגוון דגמים. מדפים לאחסנה מותאמים לייעודם ומיוצרים מחומרים עמידים אשר שומרים על אורך חיי המדף לאורך זמן וממלאים את הפונקציה לה הם נועדו והיא לשאת משאות ומשקלים באופן בטוח ולאפשר שמירה על סדר וארגון של חללי אחסון גדולים או קטנים ולאפשר אחסנה נוחה ויעילה של מגוון מוצרים וסחורות במשקלים שונים.

יתרונם הגדול של מדפי בינקל הוא עמידותם והיכולת לנייד אותם בקלות, להרכיבם ולפרקם באופן פשוט אשר חוסך זמן ומאפשר גמישות רבה.

שינוי מקום ללא צורך בפירוק

מדפי בינקל ניתנים להזמנה במגוון גדלים והם יכולים לשאת משקלים שונים ולשרת את הלקוח לאורך שנים. מדפי מתכת ופח כוללים מספר דגמים: מדפים אשר מתחברים באמצעות ברגים ואומים נקראים מדפי סופר סלוט והם מתאימים לנשיאת משקלים קלים. מדפי בינקל, לעומת זאת, מתחברים לקיר באמצעות עמודי מסילה וזרועות מתכת – קונזולות וניתן להזיזם ולשנות את מיקום מבלי לפרקם. מדפי הבינקל הינם הדגם הנפוץ של מדפים לעסק ושל מדפים למשרד.

שימושים

אחד השימושים הפופולריים של המדפים הוא כמדפים לתצוגה, שימושים נוספים מוכרים ושכיחים של מדפי בינקל כוללים ומיועדים לחדרי ארונות, סופרמרקטים ועוד. מדפים אלה מגיעים גם עם פס מחיר צבעוני המיועד להצמדה של כיתוב ומחירים בתוך מסילות פלסטיק כאשר פסי המחיר מגיעים במגוון רחב של צבעים וגדלים. כאשר אנו פוסעים בסופרמרקט בין המחלקות השונות, משני צדינו ישנם מדפים מסוג בינקל, מדובר במדפים דו צדדיים המכונים גם גונדולות וניתן להזמינם במגוון של גדלים וגבהים.

מדפי תצוגה מותאמים לעסק

מדפי בינקל מאפשרים ליצור שורות של מדפי תצוגה באורכים שונים ובמידות עומק משתנות וכל זאת בהתאם לצרכי ולדרישות הלקוח. יתרונם הגדול של מדפים אלו הוא נוחות העבודה אשר הם מספקים והיכולת לשנות מיקום בהתאם לצרכים המשתנים של העסק ולסוגי הסחורה השונים. מדובר בשיטת אחסון יעילה ופשוטה, המאפשרת אחסנה תוך ניצול מיטבי של חלל האחסון וכן אפשרות להצגת המוצרים באופן ברור ונגיש לקהל הלקוחות.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

5 סוגי מערכות מידוף לתעשייה

5 סוגי מערכות מידוף לתעשייה

מערכות מידוף לתעשייה הן למעשה הגדרה כוללת למספר מערכות מידוף שונות אותן ניתן להתאים לצרכי אחסנה קלה או כבדה בהתאם לצורך. מערכות אלו נחוצות לכל…

המשך קריאה
טיפים לשיפור האווירה במשרד

טיפים לשיפור האווירה במשרד

המשרד הוא מקום עבודה שאליו מגיעים מדי יום כדי לבצע עבודה הנושא בדרך כלל אופי שגרתי למדי. אדם רואה את אותם אנשים מדי יום, מבצע…

המשך קריאה
דילוג לתוכן