קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

כיצד לתכנן הקמת מדפים בבית העסק שלכם

כיצד לתכנן הקמת מדפים בבית העסק שלכם

מהם הפרמטרים המרכזיים לתכנון מערכות מידוף לבית העסק ואיזה סוגי מדפים יכולים להתאים עבורכם? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

תכנון מוקפד ונכון של מערכות המדפים בבית העסק, יכול לספק לכם מענה אופטימאלי בכל הנוגע לאחסון סחורות בתוך בית העסק ואף לחסוך עבורכם לא מעט כסף בכל הנוגע לרכישת מדפים לבית העסק.

כאשר ניגשים לתכנן שטחי מדף בבית העסק, חשוב להגדיר מראש את מטרות הקמתם המדפים וזאת בהתאם לאופי וסוג בית העסק. חשוב לציין שקיימים עשרות סוגים של מדפים לעסק המותאמים לכל סוגי העסקים, כאשר קיים הבדל מהותי בין מדפים לחנויות בהן הסחורות ידועות מראש לבין מדפים למחסן בו הסחורות עלולות להשתנות מעת לעת. לפיכך, חשוב להגדיר מהי המטרה העיקרית של המדפים ואת סוג הסחורות אשר יעמדו על המדפים. ברוב המקרים, מומלץ לתכנן את מערכת המדפים בהתאם להיקף הסחורות העתידות לאכלס את בית העסק וזאת בהתאם למשקל הכולל של הסחורות ומידותיהן. פרמטר מרכזי נוסף לתכנון מדפים בבית העסק קשור כמובן לגודלו של בית העסק העומד לרשותכם, כאשר כל מערכת מידוף ניתנת להתאמה אישית על פי מידות וגודל בית העסק.

סוגי מדפים לבית העסק

ענף המידוף הינו אחד מהענפים המרכזיים הנלווים לתחום הקמעונאות והוא כולל בתוכו היצע הולך וגדל של מערכות מידוף המותאמות לכל סוגי העסקים בתחום הקמעונאות ובתחום האחסון. בין יתר סוגי המדפים המרכזיים והנפוצים ביותר לתחום עסקי הקמעונאות ניתן למצוא: מדפים ייעודיים למשטחי סחורות, מדפי מתכת למחסן שירות בבית העסק, מדפי מתכת לתצוגה, מדפי אחסון סחורות בבית העסק המשמשים גם כמדפי מכירה לכל דבר ועניין ועוד היצע מגוון של מדפים המשלבים בתוכן פתרונות אחסון שונים לכל בית עסק בהתאם לאופיו וגודלו.

קינגסטון טכנולוגיות – מתמחים בתכנון מערכות מדפים לעסקים

אנחנו בחברת קינגסטון טכנולוגיות, עוסקים ומתמחים בהליכי ייצור, ייבוא, שיווק והרכבה של מערכות אחסון ותצוגה לכל סוגי העסקים מאז שנת 2001. לרשותנו, היצע מגוון ומרשים של פתרון אחסון נאותים לכל סוגי העסקים, כאשר כל פתרונות האחסון המוצעים על ידינו מותאמים באופן אישי לכל בית עסק ברמה הפרטנית וזאת בהתאם לצרכי האחסון, התצוגה והמכירה של בית העסק.

פתרונות האחסון המוצעים על ידינו

חולשים על כל היבטי התכנון, הייצור וההתקנה של מערכות מדפים לעסקים, כאשר לאורך כל הדרך אנו מקפידים לבחון את כל אחד מההיבטים הנלווים לשימוש במדפי האחסון ברמה היומיומית בבית העסק. הידע המקצועי העומד לרשותנו בתחום בשילוב היצע מערכות המדפים אותן אנו מייצרים ומייבאים, מבטיח לכל אחד ואחת מלקוחותינו את פתרונות האחסון הנאותים, המקצועיים והפונקציונאליים ביותר לבית העסק. לרשותנו, היצע גדול של מדפים יד שנייה בעלויות אטרקטיביות, וזאת לצד מערכות מידוף חדשות בתנאי רכישה מועדפים.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

פתרונות אחסון לבית ולמשרד בשילוב מדפים

פתרונות אחסון לבית ולמשרד בשילוב מדפים

סביבת המגורים והעבודה של כולנו מאובזרת במגוון רחב של פריטים וחפצים שונים המשמשים אותנו במהלך חיי היומיום וזאת לצד עשרות פריטים וחפצים שהשימוש בהם הינו…

המשך קריאה
כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כשם שיש בעסק שלכם דלת כניסה, תאורה ועמדת תשלום, כך ישנם גם מתקני תצוגה שהפכו לחלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. נדמה שתפקידם של המתקנים הוא…

המשך קריאה
דילוג לתוכן