קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

למה לבחור במדפים יד 2 במקום מדפים חדשים

למה לבחור במדפים יד 2 במקום מדפים חדשים

החלטתם לשפץ סוף כל סוף את הבית, המחסן או המשרד, הוצאתם הון תועפות על ריהוט או ציוד וכשהגעתם למדפים, חשכו עיניכם: המחירים בשמים. ובכן, אין סיבה לשבור קופת חיסכון כדי לקנות מדפים חדשים כשבאפשרותכם לרכוש מדפים יד שנייה, או מדפים מפירוק, במצב מעולה, מתוצרת איכותית ועמידה ומהחברה האמינה, המקצועית והמובילה בישראל במדפים יד 2. תנו למומחים המקצועיים, המנוסים ובעלי תודעת השירות הבלתי מתפשרת שלנו לעזור גם לכם – כמו לאלפי לקוחות מרוצים אחרים – לעצב את מחסן, משרד או בית חלומותיכם עם מדפים יד שנייה מובחרים שיחזיקו שנים רבות במצב מעולה ובמחירים הוגנים, זולים ושווים לכל נפש.

קינגסטון טכנולוגיות – קרוב לעשרים שנות מצוינות

חברת קינגסטון טכנולוגיות נוסדה בתחילת שנות האלפיים במטרה להגשים את החזון שלנו. אנו מאמינים שכל לקוח זכאי לייצור, ייבוא, שיווק והרכבה של מערכות אחסון ותצוגה באופן המותאם במדויק לצרכיו, לטעמו ולאישיותו הייחודיים, במחיר סביר ותוך מתן שירות נעים, אדיב ואנושי. במשך קרוב לעשרים שנה הפכה קינגסטון טכנולוגיות לחברה המובילה בתחומה בישראל, ולמומחית מספר אחת בארץ במדפים יד שנייה. התקשרו אלינו והיועצים המקצועיים שלנו יתאימו עבורכם את הפתרון המיטבי למחסנכם, תוך לקיחה בחשבון של מאפייניו הייחודיים וללא כל התחייבות מצדכם.

הודות לאיכות הבלתי מתפשרת של מדפים יד 2 שאנו משווקים, להתאמה המדויקת של מדפים מפירוק לצרכי הלקוח ולצוותי ההתקנה המקצועיים, בעלי הניסיון רב השנים, שלנו, קינגסטון טכנולוגיות היא החברה המוערכת והאיכותית ביותר בישראל בתחומה. במשך קרוב לשני עשורים התמחינו בתכנון, התקנה ואספקה של מדפים יד 2 ממגוון רחב של סוגים: מדפים מפירוק לאחסון קל וכבד, למחסנים, לבתים, למשרדים, לגנים ועוד. מוצרינו מותאמים בדיוק לצרכיו הייחודיים של כל לקוח ולקוח. בנוסף, אנו קונים את כל סוגי המדפים הקיימים בשוק.

מה הופך את קינגסטון טכנולוגיות לחברה האיכותית, המקצועית והמובילה בתחומה בישראל?

שילוב בלתי מתפשר בין איכות, מקצועיות ושירותיות. במשך עשרות השנים שבהן מיצבה עצמה קינגסטון טכנולוגיות במקום הראשון בישראל בענף בו היא מתמחה, פיתחנו חזון יצירתי, שירותי ועסקי שבמרכזו – הלקוח. אנו דוגלים במתן השירות הטוב, האנושי, הנעים, האדיב והמסור ביותר לכל לקוח, בליווי מקצועי אמין ואישי שלו לאורך כל תהליך בחירת המוצר ובעבודה אך ורק עם צוותי התקנה המתאפיינים במקצועיות, ניסיון וכישורים בינאישיים גבוהים.
עבורנו, בחברת קינגסטון טכנולוגיות בע"מ – המדפים שלך הם השליחות שלנו.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

על מעבר דירה, פתרונות אחסון והובלות

על מעבר דירה, פתרונות אחסון והובלות

מעבר דירה אמנם כרוך בלא מעט טרחה - ובפרט האריזה לקראת הובלת דירה, הפריקה של כל הארגזים וההתארגנות מחדש - אבל זוהי גם הזדמנות מצוינת…

המשך קריאה
בחירת ספק למדפי אחסנה כבדה

בחירת ספק למדפי אחסנה כבדה

בחירת ספק למדפי אחסנה צריכה להיעשות באופן יסודי ביותר, על מנת שתוכלו לדעת בוודאות כי כל הציוד הכבד שלכם נמצא בסופו של דבר מוגן ובידיים…

המשך קריאה
דילוג לתוכן