קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כשם שיש בעסק שלכם דלת כניסה, תאורה ועמדת תשלום, כך ישנם גם מתקני תצוגה שהפכו לחלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. נדמה שתפקידם של המתקנים הוא בעיקר פונקציונאלי, בעת שניתן לאחסן בהם דברים שונים על פי אופי העסק שלכם, אך עם שימוש נכון בהם, אתם יכולים למתג איתם את העסק שלכם ולמנף אותו הכי גבוה שרק אפשר.

המטרה שלכם באמצעות מתקני תצוגה היא להנגיש את השירות או המוצר שלכם בדרך חיובית ומזמינה ללקוחות שלכם. ישנו הבדל עצום בהגשת המוצר או השירות ללקוח, ובעת שמבינים זאת – מצליחים לסלול את הדרך להצלחה. כך לדוגמא, בעת שאתם רוצים לעניין את הלקוח על שירות מהפכני שלכם: בעת שתציבו עלוני מידע על שולחנות מזדמנים ברחבי העסק, הרי שהם לא יהיו גורם משיכה ואף לקוח לא יתעניין בהם. מנגד, בעת שתשלבו עלונים שכאלו על מתקן תצוגה צבעוני, מזמין ובעל נוכחות – בשורת השירות שלכם תופץ במהירות והתוצאות ימהרו להגיע.

תפקיד המתקנים בתצוגות וכנסים

בכל שנה ישנם כנסים מקצועיים ותערוכות שונות בהם העסק שלכם לוקח חלק. הזכות להציג בתצוגה או כנס היא זכות גדולה, ומאפשרת לכם בעיקר להרחיב את מנעד הלקוחות שלכם ולשווק את עצמכם כעסק. מטבע הדברים, קהל המציגים בתערוכות ובכנסים הוא הקולגות שלכם, וביחד אתם מתחרים על קהל הלקוחות שעתיד להצטרף אליכם.

על מנת למשוך קהל לקוחות פוטנציאלי, תוכלו לעשות שימוש נרחב במתקני התצוגה. תמיד תוכלו לעמוד מאחורי שולחן עם מפה, אך גם תוכלו לעמוד בסמוך למתקני תצוגה ממותגים ומעוצבים שיהפכו את העסק שלכם לבולט וניכר מעל כולם. ישנם מתקני תצוגה שעליהם תוכלו להניח עלוני מידע, מוצרים שונים, או כאלו שעליהם תפורסם פרסומת או פוסטר מדיה שעתיד למשוך את הקהל – משם, אתם כבר תנהלו את האינטראקציה המכירתית שלכם.

המתקנים בחנויות

מתקני התצוגה היום בחנויות הינם אביזר חובה, שרבים משתמשים בו. העובדה כי מרבית העסקים עושים שימוש נרחב במתקנים, משקפת את היעילות הרבה שלהם ואת מידת שביעות הרצון. על מתקני התצוגה תוכלו לפרסם מבצעים, לבשר על שירות חדש או אפילו לקבל את קהל הלקוחות בכרזה בצבעי המותג שלכם בשילוב הלוגו. כך תמתגו, וכך גם תמנפו את העסק שלכם.

כך בונים מתקן תצוגה מנצח

מה חשוב לקחת בחשבון בעת שעומלים על עיצוב מתקן תצוגה? ראשית, חשוב לאפיין את קהל היעד וכך להתאים את אופי המתקן לקהל הספציפי. פרמטרים שתקחו בחשבון הם את צבעי המתקן, הגובה שלו, הפונט שאיתו תעצבו את הלוגו שלכם ואת הפריטים שתניחו עליו. בנוסף, ישנה חשיבות גדולה למקום בעסק שלכם בו תציבו את המתקן. לא מעטים אלו המציבים אותו בסמוך אל עמדת הקופה, על מנת לדאוג לכך שכל לקוח המגיע, יוכל להחשף אל המידע שתרצו להעביר באמצעות מתקן התצוגה.

למידע נוסף ומגוון סוגים של מדפים ופתרונות אחסון מבית קינגסטון טכנולוגיות

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

על מעבר דירה, פתרונות אחסון והובלות

על מעבר דירה, פתרונות אחסון והובלות

מעבר דירה אמנם כרוך בלא מעט טרחה - ובפרט האריזה לקראת הובלת דירה, הפריקה של כל הארגזים וההתארגנות מחדש - אבל זוהי גם הזדמנות מצוינת…

המשך קריאה
ניהול נכון ואפקטיבי באמצעות מדפי מתכת

ניהול נכון ואפקטיבי באמצעות מדפי מתכת

ניהול נכון ואפקטיבי של מחסנים ומתחמי אחסנה מחייב התקנת מערכות מידוף מודולריות המאפשרות שינוע קל ונוח של הסחורה והעברת משטחים בנוחות וביעילות. מדפי מתכת מהווים…

המשך קריאה
דילוג לתוכן