קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

לוקרים וארונות מתכת למשרדים קטנים וגדולים

לוקרים וארונות מתכת למשרדים קטנים וגדולים

המונח ריהוט משרד כולל בתוכו מגוון רחב של פריטי ריהוט שונים הנחוצים לכל משרד ומשרד בהתאם לגודלו, אופי וסוג הפעילות העסקית המאפיינת אותו, מספר עמדות העבודה בשטח המשרד ומאפיינים נוספים על פיהם ניתן ומומלץ לרכוש רהיטים למשרדים השונים. אחד מאותם פריטי ריהוט הנחוצים לכל סביבת עבודה משרדית הינו ארון משרדי המשמש למגוון רחב של מטרות אחסון. בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע מקצועי על חשיבותם ונחיצותם של לוקרים וארונות מתכת לסביבת העבודה המשרדית.

לוקרים וארונות מתכת למשרדים – מה חשוב לדעת?

לוקרים או ארונות מתכת למשרד הם למעשה אמצעי אחסון פונקציונאליים היכולים לשמש אתכם למגוון רחב של מטרות אחסון בסביבת העבודה המשרדית. לוקר או ארונית מתכת למשרד יכול לשמש אתכם גם כתאי אחסון אישיים המוקצים לכל עובד/ת וגם כתאי אחסון ייעודיים לאחסון ציוד משרדי, מסמכים וכדומה. הלוקרים המוכרים לכולנו ממתחמי קאנרטי וחדרי כושר, יכולים להתאים גם למשרדים גדולים בהם מועסקים מספר גדול של עובדים. במקרים אלו, הלוקרים משמשים בעיקר כתאי אחסון אישיים לכל עובד/ת. מנגד, ארונות מתכת למשרד או ארוניות מתכת, הינם אמצעי אחסון היכול לשמש מספר עובדים במקביל והם מגיעים בגדלים שונים ובמבחר עיצובים בהתאם לצרכי האחסון הנחוצים לכם באמצעותם.

לוקרים וארונות מתכת מעוצבים

השימוש ההולך וגובר בלוקרים ובכל ארונית מתכת בגודל כזה או אחר בסביבה המשרדית, הוביל לפיתוחם וייצורם של לוקרים וארונות מתכת מעוצבים המותאמים לכל מטרת אחסון ושימוש בסביבת העבודה המשרדית. העיצובים השונים של הלוקרים וארונות המתכת כוללים בין היתר: לוקרים המיוצרים מעץ, ארונות מתכת בצביעת תנור במבחר עשיר של צבעים, ארונות מתכת צורניים ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא ארונות מתכת ולוקרים תלויים לצד ארונות מתכת ולוקרים עומדים.

מה חשוב לבדוק כאש רוכשים ארונות מתכת או לוקרים למשרד?

בדומה לרכישת כל ריהוט משרדי אחר, גם רכישה של לוקרים או ארונית מתכת בגודל כזה או אחר לסביבת המשרד, חייבת להיות מבוססת על צרכי השימוש היומיומיים שלכם בארונות המתכת או בלוקרים, בין אם מדובר בתאי אחסון פרטיים ואישיים לעובדי המשרד ובין אם מדובר באמצעי אחסון משותף לעובדי המשרד. כך או אחרת, חשוב לבדוק את גודל שטחי האחסון הנחוצים לכם, את אופן נעילת הלוקרים או ארונות המתכת ואת העיצוב ומבנה הלוקר/ארונית.

כיום, תוכלו למצוא היצע הולך וגדל של לוקרים וארונות מתכת המיועדים ומותאמים גם למשרדים גדולים וגם למשרדים קטנים כאחד. ההיצע הגדול של הלוקרים/ארונות, בא לידי ביטוי גם בעיצובים השונים המוצעים לכם וגם בגודליהם. עובדה זו ,מאפשרת לכם לבצע התאמה מלאה בין אופי וגודל הלוקר/ארונית מתכת לבין צרכי השימוש בהם בסביבת העבודה המשרדית.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כשם שיש בעסק שלכם דלת כניסה, תאורה ועמדת תשלום, כך ישנם גם מתקני תצוגה שהפכו לחלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. נדמה שתפקידם של המתקנים הוא…

המשך קריאה
איך המדף משפיע על שיווק ומכירה

איך המדף משפיע על שיווק ומכירה

פסיכולוגיית המכירה ופסיכולוגיית הלקוח, הם שני נושאים הנלמדים בתואר הראשון במנהל עסקים. בין הנושאים היותר חשובים בתחום המכירות , קידום המכירות והשיווק הוא נראות המוצר…

המשך קריאה
דילוג לתוכן