קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

המדריך המלא על עולם המדפים ומדפי אחסון

המדריך המלא על עולם המדפים ומדפי אחסון

יעילות העבודה במחסנים נעוצה בשיטת אחסון הסחורה. שיטה מקובלת ויעילה היא שימוש במדפי אחסון, אותם יש לבחור בקפידה לפי סוג המוצרים שיונחו עליהם, תנאי המחסן וצרכי העבודה במחסן. מדפים למחסן מאפשרים לאחסן ציוד, רכוש וסחורת שונות באופן שמנצל את המחסן בצורה אופטימלית. מדפי אחסון מהווים פתרונות לאחסון מוצרים קלים, בינוניים וגם כבדים.

מדפים למחסן – פתרון יעיל לאחסון חפצים

מחסן הוא מבנה שמשמש לאחסון חפצים שאין בהם צורך מיידי, סחורה, חמרי גלם וכדומה. מחסן הוא פתרון טוב לאחסון חפצים שאין בהם צורך יום יום, את כל הכלים שעוזרים לעבודות הגינון, כלי עבודה שונים, חומרים שונים, ציוד, אופניים ועוד. כיצד ניתן לסדר מחסן כך שלא יהיה מחסן מבולגן ולא מנוצל, שיהיה יעיל ושימושי? ניתן וכדאי מאד להתקין מדפי אחסון לתכולה שניתן להניח ולסדר על מדפים למחסן כך שניתן יהיה לראות את כל תכולת המחסן כשמחפשים משהו.

מדפים למחסן בבתי עסק, מפעלים ועוד

לכל חברה, בית עסק, משרד, מחסן, מפעל או חנות יש צורכי אחסון ייחודיים להם. סוג המוצרים שיונחו על מדפי אחסון, גודל המחסן ותנאי המחסן משפיעים על סוג ואיכות המדפים למחסן, שימושם וצרכי העבודה הייחודיים שבו יקבעו באילו מדפים לבחור. הנגישות למדפי האחסון צריכה להיות נוחה וטובה כדי שניתן יהיה להעמיס ולפרוק את הסחורות ביעילות ובנוחיות, מותאמים לנגישות עבור מתקני הרמה, מלגזות ועוד. המוצרים המאוחסנים על המדפים צריכים להיות מסודרים כך שהעובד יבחין בהם במהירות וישלוף את המוצרים הנדרשים לעבודתו. בחירה מתאימה של מדפים למחסן יכולה להפוך את העבודה ליעילה ומהירה יותר והתפוקה עולה.

מדפים למחסן תורמים לאחסון יעיל ושומרים על מלאי הסחורה. כשבוחרים מדפי אחסון, הם צריכים להיות מתאימים לצרכים האינדיבידואליים של המקום, להתאים פיזית למקום, מותאם לסוג הפריטים שיונחו עליו, צריך לוודא שהם יציבים וחזקים כדי לשאת את משקל הסחורה, וצריכה להיות נגישות טובה אליהם, כמו כן, הסחורה צריכה להיות מסודרת כך שאפשר יהיה להבחין במהירות בכל מוצר. עבודה יעילה, קלה ומהירה במחסן חשובה מאד והיא מתאפשרת באמצעות שימוש במדפי אחסון.

כדי לעבוד באופן מקצועי בבית העסק, במחסן, בחנות יש להקפיד על אחסון יעיל ותצוגה הולמת. מדפי אחסון מהווים פתרון יעיל לאחסון ותצוגה ותורמים גם ליעילות ותפוקה בעבודה.

מחיר מדפים למחסנים

מחירם של מדפים למחסן משתנה בהתאם לגודל המחסן, סוג המדפים שצריכים והחומר ממנו הם עשויים. המחיר תלוי גם באיכות המדפים ועומס המשקל שניתן להניח עליהם. המדפים הזולים ביותר בשוק כיום הם מדפי מתכת שצורתם יחסית כפשוטה ואין עלויות לא בהרכבה ולא בפירוק המדפים. לפני שרוכשים מדפים מומלץ להיכנס לאינטרנט ולברר מחירים על מנת להשיג את המחיר האטרקטיבי ביותר.

מדפי מחסן של מפעלים, בתי עסק או חברות

מדפים למחסן תורמים לאחסון יעיל ושומרים על מלאי הסחורה. כשבוחרים מדפי אחסון למחסן, הם צריכים להיות מתאימים לצרכים האינדיבידואליים של המקום, להתאים פיזית למקום, מותאם לסוג הפריטים שיונחו עליו, צריך לוודא שהם יציבים וחזקים כדי לשאת את משקל הסחורה, וצריכה להיות נגישות טובה אליהם, כמו כן, הסחורה צריכה להיות מסודרת כך שאפשר יהיה להבחין במהירות בכל מוצר. עבודה יעילה, קלה ומהירה במחסן חשובה מאד והיא מתאפשרת באמצעות שימוש במדפי אחסון.

החומרים מהם עשויים מדפים למחסן

מדפים למחסן יש כאלה העשויים עץ, פלסטיק או מתכת. מדפי מתכת הם פתרון אחסון פופולרי בגלל היתרונות שלהם. בגלל היותם עשויים ממתכת, מדפי מתכת הם חזקים וניתן להעמיס עליהם משקל כבד, על מדפי מתכת יכולים לאחסן מוצרים וחפצים גדולים וכבדים במיוחד, כמו מכונות וכלי עבודה, חומרי גלם ועוד. מדפי מתכת טובים גם כפתרון אחסון מודולרי, בגלל שצורכי האחסון משתנים לעתים תכופות, זקוקים לפתרונות אחסון שאותם ניתן להתאים לצרכים המשתנים. מדפי מתכת מודולריים ניתן להרכיב, לפרק ולהרכיב מחדש בקלות רבה, בהתאם לצורכי האחסון. יש מגוון מדפי מתכת בסגנונות ובעיצובים שונים,בהתאם לצורכי הלקוח. ישנן מדפי מתכת המיועדים לתצוגה בחנויות, יש כאלה המיועדים לארכיונים ולספריות, מדפי מתכת עם מגירות ועוד.

מדפי אחסון – עבודה יעילה ומרחב מסודר

עבודה יעילה ומקצועית תלויה בהרבה מקרים ברמת האחסון. אחסון יעיל על מדפי אחסון חוסך זמן יקר של חיפושים אחר מסמכים או חפצים או מכשירים שצריכים, כמו כן שומר על מרחב עבודה נקי, מסודר ומאורגן. כדי להבטיח שהעבודה תהיה קלה ומהירה, המנהלים והעובדים במחסן צריכים להיות בעלי שליטה מלאה על מצב המלאי במחסן. מדפים מודולריים למחסן צריכים להיות קשיחים וחזקים, בעלי כושר העמסה מתאים למשקל המוצרים והחפצים שיונחו עליו, צריכה להיות רמת נגישות גבוהה למדפים, כדי שניתן יהיה להעמיס ולפרוק מהם סחורות ביעילות ובמהירות. הנגישות תתאפשר אם גובה המדפים יהיה נכון, כך שתהיה נגישות למלגזה, למתקני הרמה, להולכי רגל וכדומה.

שקיפות המוצרים על מדפי אחסון

המוצרים המאוחסנים על המדפים חייבים להיות נראים בקלות למתבונן. לא מספיק מדפי אחסון שיספקו פתרון לאחסון הסחורה, חייבים גם לראותה במהירות, כדי לשלוף את המוצרים הנדרשים לעבודה. במקום שיש קהל קונים או מבקרים, חשוב שיוכלו למצוא מהר את מבוקשם, ניתן למשוך את הקונים באמצעות דרך נכונה להצגת ושיווק המוצר. מדפי אחסון המסודרים נכון ועליהם הסחורה המסודרת ימשכו את תשומת הלב של קהל הקונים.
מדפי מתכת לאחסנה כבדה

השימוש במדפי מתכת בעיקרו נועד לאחסון מוצרים. השימוש במערכות אחסון מודולריות, מקובל במגזר הפרטי ובמגזרים העסקיים והתעשייתיים מדפי מתכת מודולאריים לאחסון מיועדים לעומסים קלים ובינוניים וכבדים וניתנות להזמנה בכל גודל, רוחב, גובה ואורך. הם קלים לפירוק והרכבה גם באופן עצמאי. מדפי מתכת לאחסנת משקל כבד נמצא כמעט בכל מבני האחסון מסחריים, ניתן לעשות שילובים וחלוקות שטח שונות ומגוונות. מדפי מתכת ניתנים לרכישה בחנויות המציעות מגוון של פתרונות אחסון בחנויות עשה זאת בעצמך וניתן להזמין דרך האינטרנט. מדפי מתכת מאפשרים אחסון זול, ובכל עת ניתן להוסיף עוד חלקים ורכיבים לאותה מערכת וליצור שינויים התואמים את הצרכים המשתנים, המחיר נקבע בהתאם לכמות וגודל המדפים והמשקל שעליהם לשאת.

מדפים למחסן

מדפי מחסן טכנולוגיות מאז ועד היום

נושא מדפים למחסן הלך והשתכלל עם חלוף הזמן, בגלל כניסתם של חומרים חדשים לשימוש בעיצוב מדפים, בגלל שינויים בדרישות השוק, בגלל השינויים בתחום העיצוב התעשייתי בארץ ובעולם ושינויים בטעם ובאופנה. בעבר מדפי מחסן היו מקורות עץ מחוברות לקיר על די נושאי מדף שחיברו אותם לקיר. הם היו פשוטים ולא מעוצבים, דבר שחשוב היום במיוחד. אם בעבר היה חשוב שהמדפים ימלאו את הפונקציה שלהם הם נועדו, כיום הצרכן מעוניין לא רק בתחום פתרונות מידוף לאחסון הוא מעוניין גם במדפים מעוצבים, מסוגננים ואסתטיים, מדפים שיתאימו לסביבה ויתמזגו עם החלל ועם גווניו, נושאי מדפים למחסן וחיבוריהם לקיר נסתרים מהעין.

בעיות אחסון – מדפים למחסן הם הפתרון

כשיש בעיות אחסון, מדפים הם הדבר הראשונה שעליו אנו חושבים כי מדפים לאחסון קלים להתקנה ופרוק, זולים ונוחים. מדפים קיימים מסוגי חומרים שונים, כך שניתן להתאימם לצורכי המקום. כמעט בכל בית יש מדפים, יש מדפים שנועדים לתצוגה נאה של פריטים כמו בחנות למשל, או לתצוגה תכליתית כמו בספריה או במחסן של בית עסק או מפעל להנחת פריטים שונים או ציוד קל או כבד. מדפים למחסן הם בעלי עיצוב סטנדרטי בדרך כלל, במחסנים בהם יש גם קהל לקוחות יכולים להיכנס מדפי אחסון מעוצבים בצבעים שונים ומגוונים, מדפי אחסון למחסנים קטנים ניתן להתאים לכל גודל וצורך. קיימים מדפים מפלסטיק או עץ היכולים להתאים למחסנים קטנים וביתיים, אך למחסנים גדולים בתעשייה וביצור הסוג הנפוץ ביותר בשימוש מדפים למחסן כיום הוא מדפי מתכת מודולאריים.

מדפי מתכת מודולאריים

השימוש במדפי מתכת מודולאריים הופך את החיים לנוחים הרבה יותר, מדפי מתכת מודולאריים מתאימים במיוחד למחסן. ניתן לכוון את גובה, גודל ורוחב העמוד או המדפים וניתן להניח עליהם מגירות בגדלים שונים. כפתרון אחסון קל, מדפי מתכת נוחים להרכבה ולפירוק ואפשר להניח עליהם גם מוצרים כבדים. בהשוואה למחירי אחסון אחרים, מחיר מדפי מתכת מודולריים הוא יחסית זול.

מדפים למחסן יד שנייה

מדפים למחסן מהווים פתרון אחסון יעיל במיוחד. מדפים ניתן להתקין בכל מקום החל מחדר השינה ועד לסלון ולמעשה בכל מקום בבית. המחסן מהווה את אחד הפריטים החשובים ביותר בבית. במחסן אנשים מאחסנים את החפצים שלהם כאשר אין מקום בבית. כאשר מתקינים מדפים יד 2 למחסן עולה השאלה האם לרכוש מדפים יד ראשונה או יד שנייה. יש שנייה בדרך כלל מתקשר עם רכב. הביטוי המוכר של ישראלים " לא הייתי קונה רכב יד שנייה" משמעותו לא הייתי קונה רכב מאדם לא אמין. אולם, לא כל מוצר יד שנייה עשוי להיות פגום לפיכך, יש צורך לבצע סקר ולבדוק היכן המקום המתאים ביותר לרכישת מדפים למחסן יד שנייה.

מדפי אחסון במטבח

המטבח הוא המקום המרכזי בבית מקום אליו בני המשפחה מגיעים כדי ליהנות המפגש המשפחתי סביב השולחן. כיום בעידן השפע, אנשים רוכשים למטבח כלים רבים ואביזרים חדשים ההופכים את העבודה למטבח ליעילה יותר. מדפים אחסון במטבח נחשבים לפתרונות אחסון טובים.

מדפים לבית – יופי חסר פשרות

מדפים לבית מוסיפים יופי ומאפשרים נוחות למשתמשים. לשם הוספת מדפים לבית נדרש תכנון נכון כדי ליהנות מאחסון החפצים בצורה יעילה. ראשית כל, יש לחשוב על הצרכים של דיירי הבית, האם הם אוהבים לארח במטבח, כמה אנשים מתגוררים בבית, מי הם המשתמשים העיקריים בבית. אם מדובר במשפחה גדולה, יש צורך במדפים רבים בבית, וכן יש צורך להתאים את המדפים לגילם של דיירי הבית. מדפים לבית הם תוספת מרכזית לבית ומעניקים מראה מרהיב לבית.

מדפים לסופר – החשיבות בסידור המדפים

מדפים לסופר הם מדפים שנועדו להציג בפני הלקוחות את המוצרים החדשים, לכן חשוב מאד לא להעמיס על המדפים פריטים, אלא לאפשר לצרכנים לראות בצורה טובה את הפריטים. בסופו של דבר יהיו אלה הלקוחות שיקנו את המוצרים על המדפים. כדי להבטיח שהצרכנים יחזרו פעם נוספת לסופר מרקט, יש לבחור את המדפים איכותיים ביותר שישפיעו בוודאי על חווית הקנייה. כידוע, חוויה של צרכנים בסופר מושפעת מההתרשמות הראשונה. כאשר צרכנים יגיעו לסופר ויבחינו במדפים עמוסים שלא ניתן לראות את המוצרים הם יעדיפו ללכת למקום אחר, לכן קיימת חשיבות רבה לסידור המדפים. סידור המדפים יאפשר ללקוחות לראות את כל המוצרים ללא צורך בחיפוש.

מדפים לאחסון – חשוב לא להתפשר על נוחות ואסתטיקה

כאשר בוחרים מדפים לאחסון בסופר מרקט יש צורך לתת את הדגש על כמה דברים: האחד- נוחות. השני- איכות. שני הפרמטרים הללו חשובים מאד לחוויה של הצרכן. בנוסף, מדפים לאחסון צריכים להיות פשוטים כדי שהצרכנים יוכלו לחפש את המוצרים בקלות ולא יצטרכו לעמוד בסופר במשך שעות ארוכות. לאנשים את הסבלנות לעמוד במשך שעות רבות בסופר ולהתאמץ על מנת לראות את המוצרים שהם זקוקים להם. לכן יש צורך לבחור מדפים לאחסון איכותיים שיבטיחו את עמידות המוצרים לאורך זמן רב.

פתרונות אחסון בהתאמה אישית

התקנת מדפי מתכת לפי הצרכים של הלקוח

התקנת מדפי מתכת היא איננה משימה מסובכת, אלא בדיוק להיפך. מדפי מתכת ניתנים להרכבה ופירוק בקלות ומגיעים במגוון גדלים לפי הצרכים של הלקוח.

מדפים לחנויות לפי הגודל

מדפים לחנויות מהווים פריט אחסון חיוני בכל חנות. בין אם מדובר בחנות נעליים או סופר, מדפים צריכים להתאים לחנות. כך למשל לחנות נעליים גדולה ניתן להתאים מדפים שונים בהתאם לצרכים של הלקוחות. לכל חנות יש לבחון את פתרונות האחסון המתאימים ביותר לפי כמות המוצרים.

פתרונות אחסון לחנויות – התאמה מושלמת לחנות

כל בעל חנות יודע מה חשוב לעסק שלו ומה ברצונו להציג בתצוגת האחסון. כאשר בעל חנות מחפש פתרונות אחסון לחנות הוא צריך לחפש את פתרונות האחסון המתאימים ביותר עבור החנות. בעת בחירה של מדפים לחנות יש לקחת בחשבון כמה דברים בין השאר: איכות, עמידות לתקופה ממושכת, יציבות, פשטות ועוד. חשוב מאד לא להתפשר על האיכות על חשבון הנוחות ולחפש מדפים שהם גם איכותיים וגם נוחים. כאשר מחפשים פתרונות אחסון ניתן לפנות אל חברות המייצרות מדפים לתצוגה ואחסון ולבחון את הדגמים השונים.

מידוף לחנויות נעליים – יצירת מראה מסודר

כניסה לחנות נעליים צריכה להיות מרשימה למדי. כל שטח צריך להיות מנוצל ובו ניתן לבחון דגמי הנעליים המוצעים בחנות. מידוף לחנויות נעלים מהווה פתרון אחסון יעיל במיוחד עבור בעלי העסק המאפשר להם להציג את הסחורה בצורה מסודרת. להשלמת האווירה יש להוסיף תאורה מתאימה ליצירת אווירה של קנייה, הרי לקניות צריך מצב רוח מיוחד. בעת בחירה של מידוף לחנויות נעליים יש לוודא כי הוא מודולארי כלומר, שניתן להזיז את המדפים ממקום למקום. כך למשל יש צורך לפנות יותר מקום לקולקציית הנעליים החורפית

מדפים מודולריים לחדר ארונות של ילדים

כאשר מתכננים חדר ילדים הדבר החשוב ביותר הוא התבוננות כמה שנים קדימה. הורים רבים רוכשים ריהוט לילדיהם ולאחר כמה שנים הם צריכים להחליף את הריהוט. רכישה של רהיטים לטווח הארוך תסייע להורים לשמור על עיצוב מינימליסטי ככל האפשר, כזה שיתאים גם לגילאים מבוגרים יותר. מדפים מודולריים מהווים פתרונות אחסון אידאליים לחדר ילדים. כל הורה יודע כי חדר ילדים הוא מקום מבולגן למדי, לכן יש צורך בפתרונות אחסון כמו מדפים. מדפים מודולרים הם מדפים הקלים לשימוש. מדפים מודולריים הם חלק מרהיטים מדולרים המתאימים את עצמם לחדרים.

כיצד לבחור מדפי מתכת מעוצבים

מדפי מתכת מעוצבים מגיעים בגימורים מרהיבים המשווים להם חזות מרהיבה. מדפי מתכת מעוצבים מתאימים לבית ולמשרד. לפני רכישה של מדפי מתכת מעוצבים אפשר להסתייע עם אנשי מקצוע בתחום הריהוט לפני רכישת המדפים. מדפי מתכת מעוצבים צריכים להתאים לחלל הבית או המשרד לכן חשוב לקבל את חוות הדעת של מעצבי פנים לפני שניגשים ובוחרים במדפים.

פתרון אידיאלי לשמירה על הסדר בחדר הילדים

מדפים הם פתרון אידיאלי לשמירה על הסדר בחדר ילדים. חשוב לזכור כי את חדר הילדים יש לסדר בצורה נוחה שתאפשר לילד לשמור על הסדר והארגון לאורך זמן רב. הורים רבים מבלים שעות ארוכות בחדר הילדים בניסיון לסדר את החדר, אבל כאשר הילדים גדלים הם צריכים לסדר את החדר בעצמם.

מדפים מודולריים

מדפים יד שניה (יד 2)

התייעצות עם מומחים בתחום, רכישת מדפים יד שנייה היא משימה מורכבת: מדובר בהוצאה כספית. ישנם לא מעט מוקשים ברכישת מדפים יד שנייה. לפיכך, כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום.

היכן למצוא מדפים יד 2

מחפשים מדפים יד 2 ?באמצעות לוחות אינטרנט בהם מוצעים פריטי רהיטים למכירה אפשר למצוא מדפים יד 2 מבלי לעבור בחנויות שונות עד שתמצאו את המדפים המתאימים. חיפוש באינטרנט מאפשר לכם לראות את הפריטים הנבחרים ולצמצם את החיפוש לאזורים מסוימים, על מנת שתוכלו לבחור מדפים שנמצאים באזור מגוריכם מבלי להיעזר בשירותי הובלה. כמו כן באפשרותכם להתייעץ עם בני משפחה או חברים שרכשו מדפים.

רכישת מדפים באינטרנט

אמנם חיפוש מדפים באינטרנט יכולה להיות דרך טובה לחסוך כסף, הרי אין צורך לחפש חנייה, להגיע לחנויות רהיטים ולחפש מדפים מתאימים. באינטרנט אפשר למצוא פריטים מתאימים, אך התמונה לא משקפת בהכרח את הפריט. אם הגעתם לדף אינטרנט המציג מדפים, לא תוכלו לראות את הכתמים ואת החלק בו המדפים שבורים

רכישת מדפים מאתרי אינטרנט

באתרי יד 2 מדפים נחשבים לפריט פופולרי ביותר. יחד עם זאת, לא מומלץ לרכוש מדפים מאתרי אינטרנט מבלי לראות את התמונה. רכישת מדפים מאתרי אינטרנט יכולה להיות עסקת חתול בשק, ולכן חשוב מאד לבדוק האם באתר האינטרנט יש מוצרים איכותיים.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מדפי אלומיניום לאחסון תעשייתי

מדפי אלומיניום לאחסון תעשייתי

מדפים עשויים מחומרי גלם מגוונים הכוללים עץ, פלסטיק ומתכת וזאת בהתאם לייעודים השונים שלהם והתאמתם לצרכי הלקוח, לאופוי של העסק כדוגמת משרד ולסוג הסחורה המאוחסנת.…

המשך קריאה
כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כשם שיש בעסק שלכם דלת כניסה, תאורה ועמדת תשלום, כך ישנם גם מתקני תצוגה שהפכו לחלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. נדמה שתפקידם של המתקנים הוא…

המשך קריאה
דילוג לתוכן