קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מידוף יעיל למחסן הביתי

מידוף יעיל למחסן הביתי

כאשר מקימים מחסן לשימוש ביתי חשוב מאד שלא להקל ראש באופן העיצוב וסידור המדפים שבו על מנת שהוא יהיה נוח לאחסנת הפריטים שבו. אפשר וכדאי לקבל רעיונות ממחסנים של אנשים אחרים אבל חשוב לדעת שלא בהכרח מה שנכון ומתאים לאדם אחד יהיה גם נוח ומתאים לאדם אחר. כיום ישנם סוגים רבים של מדפים למחסן ביתי וכאשר בודקים את התכונות והמאפיינים שלהם קל יותר לבצע את הבחירה הנכונה. העולם של פתרונות אחסון הוא אחד המגוונים והמעניינים וניתן לעצב באופן אישי כל מקום שדרושים בו מדפי מתכת למחסן או כל סוג אחר של אחסון.

עיצוב המחסן הביתי

עיצוב המחסן הוא הצעד הראשון לקראת הפיכת המחסן לנוח ושמיש ביותר. להלן כמה פרטים טכניים שחשוב מאד לקחת בחשבון כאשר מבצעים את התכנון ויכולים לסייע רבות להפיכתו לנוח ויעיל

מידות

חשוב מאד לקחת בחשבון את אורך, רוחב וגובה המחסן על מנת לבחור בתבונה את המידות של המדפים. חשוב שהם לא יהיו עמוקים מדי על מנת שיישאר מספיק מקום בחלל על מנת להתהלך בחופשיות במחסן וגם כדי שהפריטים לא יהיו מאוחסנים רחוק מדי מהישג היד. אחד הפתרונות הטובים, היעילים והזולים ביותר הם מדפים מודולריים.

גובה המשתמשים במחסן

עיצוב המחסן הביתי חייב להיות מותאם לגובה מי שאמור לעשות שימוש בפריטים המאוחסנים. חשוב שהמדף העליון לא יהיה גבוה מדי על מנת שיהיה נוח להגיע אל מה שמונח עליו. לחילופין – אפשר יהיה להיעזר באמצעי הגבהה.

חומר גלם

מחסן מפלסטיק עשוי להיות מתאים לשימוש שונים ומגוונים, אך לא בהכרח לאותם שימושים של מחסן מעץ. העץ עלול לספוג מי גשם במידה וימוקם במקום פתוח ולכן הפלסטיק יהיה עדיף בגינות חשופות תחת כיפת השמיים.

מיקום המחסן

ישנם מחסנים הממוקמים בתוך הבית, כלומר בתור אחד החדרים ויש גם מחסן בחצר שעומד על הדשא או האדמה וחשוף לתנאי מזג אוויר שונים. חשוב לתת את הדעת על המיקום שבו אמור המחסן להיות ולחשוב על ביצוע ההתאמות הנדרשות.

איך לבחור מדפים למחסן?

כל הנושא של מידוף חייב כאמור לקבל מחשבה ותשומת לב. כיום ישנם סוגים שונים של מדפים וכאשר משכילים לבחור את המתאימים ביותר אין ספק שהמחסן יהיה מעוצב בצורה נכונה ויעילה ויהיה קל מאד להתנהל איתו ובתוכו. כיום ניתן למצוא מדפים מיד שנייה למחסן וכך להוזיל את המחיר של מדפים חדשים, שעלולים להיות גבוהים יותר. בנוסף, תמיד כדאי לחפש מבצעים וכך לקנות מדפים במחירים משתלמים במיוחד. כאשר המחיר כדאי ומשתלם מתקבל חווית קנייה ועיצוב של המחסן שתישאר חיובית וטובה.

מחסן לגינה כשמו כן הוא – אמור לאחסן בתוכו את כל הפריטים הנמצאים מחוץ לבית וחשוב שיהיו במקום מסודר ונוח לגישה, כמו גם מאחורי דלת סגורה ונעולה. כיום כל אדם יכול לעצב בעצמו את המחסן שלו ולהפוך אותו למותאם באופן אישי לצרכים, לדרישות ולתפקידים שהמחסן אמור למלא עבור בני המשפחה כולם. כאשר ממיינים את הפריטים המאוחסנים ומחלקים אותם למדפים בצורה הגיונית ונכונה – אפשר לדעת בדיוק היכן נמצא כל פריט ולא לבזבז זמן במציאתו.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

טיפים לשיפור האווירה במשרד

טיפים לשיפור האווירה במשרד

המשרד הוא מקום עבודה שאליו מגיעים מדי יום כדי לבצע עבודה הנושא בדרך כלל אופי שגרתי למדי. אדם רואה את אותם אנשים מדי יום, מבצע…

המשך קריאה
מדפים למחסן מהיבואן לצרכן

מדפים למחסן מהיבואן לצרכן

מדפים למחסן הם הגדרה כוללת למערכות שונות של מדפים, אותן ניתן להתאים באופן פרטני לכל צרכי האחסנה על פי סוג ואופי התכולה המאוחסנת, גודל המחסן…

המשך קריאה
דילוג לתוכן