קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

עמידות והתאמה אישית של מדפי רשת

עמידות והתאמה אישית של מדפי רשת

מדפי הרשת ניתנים להתאמה על פי הזמנה אישית בהתאם למידות הדרושות לעסק הספציפי, את המדפים ניתן לקצר על פי מידות שהוזמנו מראש, מה שמאפשר חיסכון במקום וניצול מיטבי שלו מבלי להשאיר שטחים מתים וחללים בלתי מנוצלים או מקום מבוזבז. התקנת המדף יכולה להתבצע לאורך כל הקיר ללא מחיצות ומספקת אפשרות ליהנות ממרחב רב ומתאים לעסק, לבית, לחדר ארונות וכו'.

מדפי רשת עשויים ממתכת מספקים עמידות גבוהה לאורך זמן ויציבות של אזור האחסון, אולם, ישנם גם מדפי רשת מפלסטיק אשר מגיעים במגוון גדלים כאשר היתרון המרכזי שלהם הוא העובדה כי הם אינם מחלידים וכי אין חשש פן הם יספגו כתמים או יתעקמו. מדפי רשת מפלסטיק מותאמים לייעודם ומסוגלים לשאת משקל ציוד של עד כ-250 ק"ג.

מדפי רשת – בחירה חכמה

בחירת מדפי רשת לעסק ולחנות היא, ללא ספק, בחירה חכמה אשר מביא לידי ביטוי מספר שיקולים חיוניים בהם יעילות, ניצול משאבים, עמידות וחיסכון. מדפי הרשת עמידים בפני שריטת והינם קלים לניקוי. מדפי רשת איכותיים מעוצבים באופן יוקרתי והינם בעלי רמת גימור גבוהה הכוללת צביעה אלקטרוסטטית אשר גורמת למדף להיות דוחה אבק ולכן מתאימים גם לאנשים הסובלים מרגישות לאבק. מדפי הרשת הינם איכותיים ומגיעים במחירים סבירים ואף זולים, ביכולתם לשאת משקל רב ולאפשר ניצול מקסימלי של חלל האחסון.

מדפי רשת מודולריים מצופים ניקל או כרום משמשים לאחסנה נוחה וקלה עבור חנויות ולקוחות פרטיים. יתרונות מדפי הרשת מגוונים וכוללים דקורטיביות, התאמה למגוון צרכים אישיים, דחיית אבק ועוד. מדפי רשת עומדים בתו התקן הנדרש מבחינה בטיחותית והינם מומלצים ומאושרים על ידי רשויות כיבוי האש. סיפוני רשת מסייעים לשיפור בטיחות האש על ידי שיפור הביצועים של מערכת הספרינקלרים, הם קלים להתקנה ומאפשרים מיגון מיטבי לציוד המאוחסן.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

נזקי הקרינה האלקטרומגנטית

נזקי הקרינה האלקטרומגנטית

בעידן שלנו, שאנחנו חיים סביב מגוון של תקשורת אלחוטיות, אנו מוקפים למעשה במקורות רבים שפולטים קרינה שהיא אלקטרומגנטית, קרינה שהיא נטולת יונים חשמליים והיא מגיעה…

המשך קריאה
כיצד ניתן להגדיל את שטח המחסן בחנות או בעסק?

כיצד ניתן להגדיל את שטח המחסן בחנות או בעסק?

שטח החנות יכול לגדול פלאים תודות לשינויים קטנים וגאוניים ההופכים את העבודה להרבה יותר פרודוקטיבית ותורמת. פתרונות אחסון יעילים ברוב המקרים לצורך התפקוד היעיל של…

המשך קריאה
דילוג לתוכן