קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

טיפים לפתרונות אחסון נכונים במבני תעשייה

טיפים לפתרונות אחסון נכונים במבני תעשייה

בדומה לנכס או מבנה שאמור להיות בשימוש לצורך מגורים – גם בעולם התעשייה קיים ענף שלם של עיצוב מבני תעשייה. ללא קשר לגודל המבנה או לשימוש העתידי שלו – הוא חייב להיות מתוכנן על ידי אנשי מקצוע על מנת שיהיה יעיל ונכון וכמובן יתרום לנוחיות והצלחת השימוש בו. על מנת לעצב נכון מבנים תעשייתיים צריך לקחת בחשבון כמה וכמה פרמטרים והקפדה על העקרונות שחשובים ללקוחות על מנת למצוא את פתרונות האחסון היעילים והנוחים ביותר.

אנו בקינגסטון מציעים שלל פתרונות אחסנה במחשבה תחילה. כאשר לוקחים בחשבון מראש את גודל המחסן או המבנה, את הגובה הצפוי, את תחום העיסוק והמוצרים שאמורים להיות מאוחסנים במבנה ואת התנאים שבהם אמור המחסן לעמוד – קל יותר להחליט אילו מדפים יהיו הנכונים והמתאימים ביותר לכל מחסן ומחסן. ישנם מדפים למחסן המיועדים לאחסנה כבדה שהמתאימים יותר לשימוש בגובה רב ויש כאלה המתאימים לפריטים כבדים במיוחד ולכן יעדיפו למקם אותם נכון יותר וקרוב יותר לרצפת המבנה. אנשי מקצוע העוסקים בתחום של עיצוב מחסן מוכשרים לתת עצות והמלצות בדיוק בנושאים אלה.

אילו פתרונות אחסון מוצעים כיום בתחום התעשייה?

כאמור, שלל רעיונות עשויים להימצא כמתאימים וטובים עבור כל צורך של כל מחסן או מבנה תעשייתי. מדפים מודולריים נחשבים למילה האחרונה בתחום. באמצעותם ניתן לבצע תוספות או שינויים במדפים ומראש נלקחת בחשבון האפשרות של תוספת שתיבנה בשלב מאוחר יותר. מי שמחפש מבני תעשייה להשכרה יודע בדרך כלל מה הדרישות או הצרכים הדרושים לו וכך קל לו יותר להתרשם האם מחסן זה או אחר יהיה מתאים למה שהוא מחפש. כיום ישנם מחסני ענק המבוססים על גלריית מעברים ויש בהם שימוש בשיטת הסימון והאיתור האוניברסלית של תחום הלוגיסטיקה.

חשוב לדעת שנושא האחסנה ופתרונות האחסון מהווה גורם משמעותי מאד בתחום של נדל"ן עסקי, שכן חברות רבות מכל תחומי השירות מפעילות כיום מחסני ענק או מרכזים לוגיסטיים שמהווים שיקול מכריע בשאלה האם לקוח זה או אחר אכן יחתום על עסקה של שירותי אחסנה ולוגיסטיקה או שלא. גם כאשר יש צורך בחיפוש מבני תעשייה למכירה, מהווים התכונות והמאפיינים של המחסן את הנתונים המכריעים והחשובים שיטו את הכף למכירה או נסיגה.

שיקול נוסף שאין להתעלם ממנו בתהליך של עיצוב מבני תעשייה הוא נושא הבטיחות של העובדים או כל מי ששוהה במבנה. מלבד הקפדה על הנחיות בטיחות כפי שהן דרושות על פי החוק – חשוב שהאזור כולו יהיה בטוח למעבר או לעבודה ושהות בו. אסור להתפשר בנושא זה ועיצוב המחסן כולו אמור להתבסס על בטיחות בעדיפות העליונה וכל שיקול אחר – בעדיפויות הבאות. מחסן שיהיה מעוצב נכון וגם בטוח יהיה נוח, נעים ויעיל לעבודה בו ויתרום רבות להצלחתה של החברה ולמוניטין שהיא תצבור בעיני לקוחותיה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מידוף למחסן: 5 הסוגים העיקריים ביותר

מידוף למחסן: 5 הסוגים העיקריים ביותר

בחירת מדפים לעסק, היא מלאכה אשר דורשת תכנון והשקעת מחשבה תוך התחשבות והתאמה לצרכי האחסון הספציפיים של המקום וסוג הסחורה והציוד המיועדים לאחסון. כל מחסן…

המשך קריאה
פתרונות אחסון מתקדמים לבית

פתרונות אחסון מתקדמים לבית

פתרונות אחסון, הם הכרחיים בכל בית ממוצא, הרי תמיד יש מה לאחסן אם זה את בגדי החורף, שמיכות, כריות מוצרים שלא בשימוש ועוד מגוון רב…

המשך קריאה
דילוג לתוכן