קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

איזה מדף הכי מתאים לאחסון מוצרי נייר?

איזה מדף הכי מתאים לאחסון מוצרי נייר?

ריהוט תעשייתי למשרד מציע פתרונות רבים לאחסון באמצעות ארונות משרדיים, שידות ומדפים. כמו כן, סוגי המדפים השונים מתאימים לאחסנה כבדה או קלה. המאמר יפרט את סוגי המדפים עם דגש על המדף המתאים ביותר לאחסון מוצרי נייר.

ריהוט תעשייתי מעוצב

ריהוט תעשייתי כולל את כל הריהוט בו תעצבו את המשרד שלכם. הריהוט למעשה מייצג את אופי המשרד ומעניק לו קו של סגנון אחיד. ניתן לעצב אותו בסגנונות שונים כמו: סגנון קלאסי, מודרני, אקלקטי, וינטג', כפרי וכד'. יש לזכור שהמשרד הוא מקום העבודה ולכן צריך להיות מעוצב באופן רשמי השונה מהעיצוב הביתי. עם זאת, משרד מעוצב יעניק תחושת נוחות ואווירה נעימה ללקוחות ובעיקר לעובדים בו, בעיקר כשהוא מסודר.

כיצד לעצב את המשרד כדי שיהיה שימושי?

לצד החלק העיצובי, המשרד חייב להיות פרקטי ויעיל. שולחנות עבודה נוחים, כסאות משרדיים אורתופדיים, מגרות ותאים לציוד משרדי, ארונות לאחסון תיקיות וקלסרים, פתרונות אחסון כל אלה הם חלק אינטגרלי מעיצוב ויעילות. ריהוט למשרד ובפרט מדפים שהנגישות אליהם קלה, יעלו את רמת היעילות ויתרמו לסביבת עבודה מיטבית. ניתן להזמין מדפים למשרדים על פי הזמנה אישית ולפי מידות וכמות רצויה. המדפים צריכים להיות מותאמים לצרכים שלכם ולכן ישנה גם חשיבות לסוג המדף.

סוגי מידוף נפוצים

כאמור, את המדפים בוחרים לפי מידות, אך יש לבחור גם חומר גלם איכותי שיהיה עמיד לרטיבות ויחזיק לאורך שנים. המדפים יכולים להיות מחומרים שונים כמו: עץ מלא, פלסטיק, מתכת ועוד. האיכותיים ביותר הם ממתכת מכיוון שהם יותר חזקים, יציבים ועמידים ללחות. במחסנים משתמשים לרוב במדפי מתכת חזקים לאחסון הציוד או הסחורה. ישנם מדפים לאחסנה קלה ומדפים לאחסנה כבדה. לפיכך, מדפים מודולריים, מערכת דרייב אין או זרימה מתאימים לציוד כבד. לעומת זאת, מידוף לאחסנה קלה ממתכת מתאים לבית ולמשרד. ניתן להניח על המדפים מוצרי נייר ותיקיות, ציוד משרדי, כך שיהיה קל להגיע אליהם ולקחת בקלות את הנייר או הציוד הדרוש לנו.

למה לבחור מידוף ממתכת לאחסנה קלה?

מידוף ממתכת הוא בעל יציבות וחוזק הנשמרים לשנים ארוכות. ריהוט תעשייתי הוא לא משהו שמחליפים לאחר שנה או שנתיים ולכן חשוב שהחומר יהיה איכותי. המתכת היא חומר בעל ציפוי העמיד ללחות. הציפוי מגן עליה על מנת שלא תיווצר חלודה. זאת על אחת כמה וכמה כשהמדפים נמצאים במחסן. למשרדים רבים יש מחסנים בהם הם מאחסנים ציוד משרדי ונייר. כדי להגן על המוצרים הללו מפני לחות הקיימת באופן טבעי במחסן, מומלץ שהמדפים יהיו ממתכת. כך לא ייווצרו קורוזיה או טחב, והניירות יישמרו כפי שהנחתם אותם. המדפים הללו הם מודולריים וללא ברגים, הם יכולים לשאת משקל של עד 300 ק"ג, כך שכל הניירת השייכת לארכיון המשרד יכולה להישמר עליהם באופן נקי ומסודר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

כיצד לתכנן הקמת מדפים בבית העסק שלכם

כיצד לתכנן הקמת מדפים בבית העסק שלכם

מהם הפרמטרים המרכזיים לתכנון מערכות מידוף לבית העסק ואיזה סוגי מדפים יכולים להתאים עבורכם? על כך ועוד בכתבה שלפניכם. תכנון מוקפד ונכון של מערכות המדפים…

המשך קריאה
כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כשם שיש בעסק שלכם דלת כניסה, תאורה ועמדת תשלום, כך ישנם גם מתקני תצוגה שהפכו לחלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. נדמה שתפקידם של המתקנים הוא…

המשך קריאה
דילוג לתוכן