קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מדפי פח: הפתרון היעיל והנפוץ ביותר לאחסון

מדפי פח: הפתרון היעיל והנפוץ ביותר לאחסון

מדפי פח מהווים את אחד מפתרונות האחסון היעילים והנפוצים ביותר במיוחד בתחום התעשייתי והמסחרי. מידוף למחסן ומידוף תעשייתי חייב לכלול מספר אלמנטים אשר יאפשרו ניצול נכון של חלל האחסון והתאמה לסוג הסחורה ואופי המוצרים. מדפי פח נחשבים ובצד לבעלי כושר נשיאה והעמסה של משקלים גבוהים וזהו יתרונם הראשון, אך לא היחיד.

עמידות ובטיחות

בהשוואה לחומרים אחרים, מדפי פח הינם חזקים ועמידים ביותר ואיכותם מאפשרת נשיאה של משקלים שונים המגיעים עד למאות קילוגרמים באופן בטוח. מידוף למחסן ובדגש על מידוף תעשייתי, חייב לעמוד בדרישות הבטיחות של המפעלים השונים ומדפי פח עונים על כל התקנים ויוצרים פתרון מושלם ליצירת חלל ושטח אחסון בטוחים, יעילים ועמידים. ישנם סוגים רבים של מדפי פח המשתנים מבחינת כושר הנשיאה שלהם, מידותיהם ועוד וכן הם ניתנים להתאמה והזמנה אישית בהתאם לצרכי הלקוח.

התאמה לייעוד ולצרכי הלקוח

המדפים מיוצרים מסוגי מתכת שונים הכוללים אלומיניום ופח כאשר מידת הצפיפות והעובי מקנים להם תכונות אופייניות ומידת עמידות שונה למגוון תנאים. בחירה נכונה של מדפי פח מבטיחה עמידות לאורך שנים, את מדפי הפח יש להתאים לייעודם, כך לדוגמא, מדפים המיועדים למחסן קירור יהיו בעלי תכונות לעמידות בטמפרטורות נמוכות, בעוד מדפים המיועדים לחלל בו הלחות גבוהה, יהיו מותאמים ועמידים מפני חלודה וקורוזיה. מדפי פח משמשים גם לחדרים סטריליים, מעבדות ומפעלים העוסקים בחומרים מסוכנים.

יתרונות ושימושים

לצד היתרון המרכזי של מדפי הפח, העמידות, ישנם יתרונות נוספות הנובעות מאופי חומר הגלם. בהשוואה למדפי עץ או פלסטיק, מדפי פח ניתנים לניקוי באופן קל והם אינם נוטים להכתמה. מדפי המתכת מאפשרים לשמור על רמת ניקיון והיגיינה גבוהה ואף לסטריליות. לצד היתרונות הפונקציונליים, ישנה שאלת המחיר. עלויות האחזקה וההתקנה של מדפי רשת הינן משתלמות, בעיקר כאשר מדובר על חללי אחסון גדולים. כיום ניתן למצוא מערכות מידוף מודולריות מפח אשר אינן דורשות הרכבה מורכבת ומסובכת והם ניתנים לפירוק והזזה בקלות. מדפים אלה אינם דורשים הברגה ולכן נוחות השימוש בהם גבוהה וניתן למצוא אותם במרבית המחסנים, הסופרמרקטים וכן ספריות וארכיונים.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

איך להתקין מדפים?

איך להתקין מדפים?

האם זוהי שאלה טריוויאלית? וכי מה הבעיה להתקין כמה מדפים? להבריג או לדפוק כמה ברגים לתוך הקיר? התקנת מדפים כמו כל פעולה בעסקים והמפעלים השונים…

המשך קריאה
אחסון מדפי מתכת למסחר ותעשייה

אחסון מדפי מתכת למסחר ותעשייה

מדפי מתכת מטבעם נחשבים לבעלי כושר העמסה ונשיאת משקל גבוהים. לאומת חומרים אחרים באותו העובי, מתכת היא חומר חזק ועמיד. מדפי מתכת איכותיים המתאימים למשקל…

המשך קריאה
דילוג לתוכן