קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מהם הסוגים שונים של מדפי מתכת? ומה שימושם העיקרי?

מהם הסוגים שונים של מדפי מתכת? ומה שימושם העיקרי?

דפי מתכת מהווים פתרונות אחסון מעולים עבור כל מי שדרושים לו מדפים. יחד עם זאת, אין בהם שימוש רב בעולם הפרטי אלא בעיקר בעולם האחסון העסקי והתעשייתי. הסיבה לכך קשורה לשיקולים של עיצוב, שכן אין הם מתאימים לשימוש ביתי וברוב המקרים הם אינם אטרקטיביים מספיק על מנת שאדם זה או אחר המעצב את ביתי יבחר בהם לשימוש יומיומי. לעומת זאת – בעולם האחסון והלוגיסטיקה – הם עשויים להימצא כמתאימים במיוחד ואכן ניתן לראות אותם בשימוש רב במגוון רחב של מרכזי לוגיסטיקה ומחסנים.

כיום קיימים לא מעט סוגים של מדפי רשת למחסן. המתכת עמידה וחזקה והמדפים מסוגלים לשאת משקלים גבוהים של סחורה או מוצרים. ישנן קטגוריות שונות של מדפים ממתכת וכל בעל מחסן או בעל עסק יכול לבחור בדיוק את הסוג שהכי יתאים לו ולצרכים שלו. בנוסף, ישנם פתרונות אחסון המתאימים לתנאים מיוחדים של אחסון – ארונות מתכת למשרד, מדפים המיועדים להנחת סחורה כבדה במיוחד או מדפים שאמורים להיות ממוקמים בתנאי טמפרטורה מיוחדים (חדרי קירור או בחלק חיצוני תחת קרני שמש ישירות). כך אפשר להבטיח את אורך חייהם של המדפים.

פתרונות אחסון למקומות מיוחדים

כאמור, הצרכים של כל מקום אחסון יהיו שונים על פי העיצוב שלו, תחום העיסוק שלו וכמובן ההעדפות האישיות של בעל המחסן או המשרד. ישנם אלה שיעדיפו מדפי מתכת מודולריים שניתן לצרף אותם זה לזה, שיאפשרו להגדיל את שטח האחסון או אפילו יישענו זה על גבי זה.

ארונות תיקייה ממתכת מתאימים כאמור למקומות או משרדים שבהם יש צורך בשמירה על תיקים הקשורים לנושאים שונים וחשוב שהסדר שלהם יישמר מבלי שהם יתערבבו בתוך הארון או המגירה שבהם הם מאוחסנים. כאשר יש צורך לבחור מדפים למחסן חשוב להקדיש לא מעט מחשבה ותשומת לב לתכונות שלהם על מנת שהם ישמשו בתפקידם החדש.

חשוב מאד להפריד בין הנושא של ארונות ממתכת – שהם ארונות סגורים וניתן לאחסן בהם פריטים שחייבים להיות שמורים מאחורי דלת נעולה לבין מדפים ממתכת שמונחים בדרך כלל בשטח הפתוח במחסן – היכן שלאנשים ועובדים רבים יש גישה. חשוב מאד להקפיד להעביר הנחיות עבודה מדויקות לכלל העובדים או מי שנמצא במחסן על מנת שיהיה ברור למי יש גישה לכל הפריטים המאוחסנים וכך אפשר יהיה לשמור על שגרת יום ועבודה תקינה לאורך יום העבודה.

באילו תעשיות יש שימוש בסוגים שונים של מדפי מתכת?

כאמור – ענפים רבים בתעשייה עושים שימוש במדפים מסוג זה, שכן נמצא שהם איכותיים ועמידים במיוחד. את המדפים ניתן למצוא באחסנה של מוצרי מזון יבשים הארוזים בארגזים וקופסאות קרטון, מדפים ומוטות ממתכת מרכיבים מחסנים המבוססים על אחסנה לגובה והם המתאימים ביותר לשימוש במלגזה לצורך גישה נוחה לפריטים המאוחסנים בקומות העליונות. גם בתעשיית האלקטרוניקה והרכיבים הזעירים יש שימוש רב במדפים העשויים ממתכת, שכן הם המתאימים ביותר מבחינת המידות והגדלים הדרושים, מיקום המדפים עשוי להימצא כנוח מאד וקל יותר לשלוף כל ארגז או קופסא כאשר יש בהם צורך. מדפים ממתכת קל לסמן באופן האיתור האוניברסלי.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

פתרונות מידוף ואחסון למחשוב אלקטרוני

פתרונות מידוף ואחסון למחשוב אלקטרוני

כיום, הודות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, ניתן למצוא פתרונות מידוף ייעודיים לכל סוגי המוצרים וליהנות ממענה איכותי על כל הדרישות, הציפיות והצרכים. כך יוצא, שמי שתר…

המשך קריאה
פתרונות אחסון לבית ולמשרד בשילוב מדפים

פתרונות אחסון לבית ולמשרד בשילוב מדפים

סביבת המגורים והעבודה של כולנו מאובזרת במגוון רחב של פריטים וחפצים שונים המשמשים אותנו במהלך חיי היומיום וזאת לצד עשרות פריטים וחפצים שהשימוש בהם הינו…

המשך קריאה
דילוג לתוכן