קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

כיצד ניתן להגדיל את שטח המחסן בחנות או בעסק?

כיצד ניתן להגדיל את שטח המחסן בחנות או בעסק?

שטח החנות יכול לגדול פלאים תודות לשינויים קטנים וגאוניים ההופכים את העבודה להרבה יותר פרודוקטיבית ותורמת. פתרונות אחסון יעילים ברוב המקרים לצורך התפקוד היעיל של בתי עסק וחנויות באשר הם. כדי להבטיח את השימוש הנכון בבית עסק ובמרחב שלו יש להגדיל אתה שטח ככל הניתן. כיצד ניתן לעשות זאת?

המחסן הינו בין האלמנטים המהותיים ביותר, המאפשרים עבודה שוטפת, יעילה ופורייה באשר היא. מחסן המתוכנן בצורה חכמה מבטיח עבודה יעילה למשך טווח שנים ארוך. אין ספק כי התקנת המחסן ותכנונו המקצועי מבטיחים עבודה חכמה, פורייה ומקצועית. גם שטח החנות עצמו יכול להיות יעיל יותר על ידי תכנון חכם של המרחב. הפתרונות הייעודיים מתאימים הן לבתי עסק, חברות גדולות ומפעלים אבל לא פחות מכך – גם לאנשים פרטיים באשר הם.

מערכות אחסון מודולריות

מערכות אחסון מודולריות מיוצרות בהתאם להזמנה ומתאימות למשקלים שונים – קלים, בינוניים וכבדים. בתעשייה כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות אחסון מודולריות המותאמות לצרכים ייחודיים שונים. ביניהם ניתן למצוא מערכות אחסון מודולאריות המעוצבות לשולחנות או מדפים, כסאות או ארונות, כונניות וספריות למיניהן, עגלות שירות ועוד. כל אלו יכולים לסייע רבות בייעול שטח המחסן ובשימוש חכם יותר של השטח הקיים.

פתרונות אחסון יעילים

הוספת מקומות אחסון נסתרים

על מנת להגדיל את שטח בית העסק אין הכרח לשבור קירות או לבצע שינויים מבניים כלשהם. כל שצריך הוא להתקין עוד אמצעים לאחסון או אחסנה של חפצים שונים. האלמנטים המיועדים לאחסון יכולים להיות מדפים הממוקמים בגובה, קופסאות שונות, הכנסת ארונות משתלבים בארונות קיימים, מילוי של שטחים גבוהים בציוד שאין בו שימוש תדיר ועוד. מדפים איכותיים יכולים להוות פתרון איכותי ומקצועי לבית העסק אשר יחסוך לא מעט מקום ויאפשר שימוש שוטף במרחב שנפתח.

בנוסף להוספת מקומות אחסון נסתרים ישנן עוד מספר שיטות אחסון מאוד פופולראיות החוסכות שטח ומשפרות את יעילות התפקוד במחסן. אחת השיטות נקראת אחסנה בשיטת הדרייב אין. באמצעות שיטה זו יש לנו גישה מהירה לכול המשטחים בצדדים שונים באמצעות מלגזה, וניצול מקסימלי של גובה המחסן, והגדלת שטח הפנים. שיטה זו מיועדת לאחסון מוצרים וסחורה כבדה. שיטת נוספת נקראת מערכת הקנטיליבר. מערכת זו הנה מערכת המורכבת ממספר עמודות ופינים המחוברים אליה הניתנים לתזוזה ושינוי מיקום. במערכת זו ישנה אפשרות לאחסון חד או דו צדדי, מה שמגדיל את יעילות התפקוד של המלגזה והעובדים במקום, ויוצרת מקום עבודה מסודר ונקי. במערכת זו אנו משתמשים בעיקר למוצרים כבדים וארוכים כגון: פרופילים, צינורות, גלילים, פלטות מעץ או מתכת ועוד.

למידע נוסף על פתרונות אחסון שונים כנסו לקטלוג המוצרים של חברת קינגסטון מדפים

ארונות משתלבים

תודות לפיתוח ולקדמה ישנם כיום לא מעט ארונות משתלבים המאפשרים את מיקומם בתוך הקירות או בחלקים נסתרים של השטח. פתרונות אחסון מוצעים כיום במגוון רחב של אפשרויות שונות – הנסתרות מן העין. אלו מאפשרות יצירת שטח נרחב בעסק ושימוש מקסימלי בשטחי האחסון הקיימים מבלי לפגוע באסתטיקה של העסק. בין פתרונות האחסון הללו ניתן למצוא כוורות בגדלים שונים, קורות נשיאה ועוד.

רהיטים מולטי פונקציונאליים

בשנים האחרונות יותר ויותר רהיטים מיוצרים להיות מולטי פונקציונאליים. היינו רהיטים אלו יכולים לשמש לכמה מטרות שונות. רהיטים מולטי פונקציונאליים יכולים להיות שולחנות או כסאות, ארונות ההופכים למיטה ועוד.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רעיונות לסידור מחסן

רעיונות לסידור מחסן

סידור מחסן באופן מיטבי הוא חשוב מאוד על מנת שיהיה אפשר למצוא את הפריטים שמחפשים באופן הקל והמהיר ביותר. אם מדובר על מחסן ביתי, מדובר…

המשך קריאה
מידוף תעשייתי מתקדם עם קינגסטון מדפים

מידוף תעשייתי מתקדם עם קינגסטון מדפים

מחפשים אחר פתרונות מידוף מתקדמים לתעשייה? זה הזמן להכיר את פתרונות האחסנה של קינגסטון טכנולוגיות, החברה המובילה בישראל בתחום מערכות אחסון ותצוגה. מערכות מידוף לתעשייה…

המשך קריאה
דילוג לתוכן