קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מדפים לחדרי קירור והקפאה

מדפים לחדרי קירור והקפאה

כדי לשמור על בית העסק ולאפשר ללקוחות להבין שבית העסק הוא ברמה הגבוהה ביותר, הן מבחינת האיכות והן מבחינת השרות, חשוב להקפיד בין מכלול האלמנטים, על התקנת מידוף בהתאמה מושלמת לצרכי בית העסק.

מידוף איכותי בבית העסק, מאפשר לכם ליהנות מהיגיינה גבוהה, מסדר מופתי ומניקיון בלתי מתפשר. למידוף איכותי ישנם יתרונות רבים ומגוונים מהם יכול בעל העסק ליהנות בהווה ובעתיד גם יחד.

מידוף לבתי עסק יתרונות

  • סדר וארגון – על מנת שבית העסק יתפקד בצורה נאותה ויתמצא במרחב, עליו לארגן את הציוד באופן ראוי, בין אם אלו הם מדפים למחסן הלוגיסטי, מדפים בתוך החנות, מדפים לחדרי קירור וכיוצא בזאת. ככל ובחירת המדפים מדויקת ומותאמת במאת האחוזים לבית העסק, כך ניתן יהיה להגיע למוצר ברגע והסדר הפנימי ייעל את עבודת הצוות ובאופן ישיר יתרום לשירות לקוחות מהיר ואיכותי.
  • מתן שרות איכותי – כאשר נראות המוצרים על המדף מקצועית ומדויקת, יכול כל לקוח למצוא את מבוקשו בקלות ובכך, מצליח העסק להעניק ללקוחותיו שרות איכותי ומקצועי. חשבו לרגע על האדם שמגיע לערוך קניות בסופרמרקט השכונתי וסך המוצרים מסודרים בצורה מושלמת על גבי המדפים שהי הוא ימצא את המוצרים בקלות ובהנאה ובכך ההשקעה במערך מדפים לסופרמרקטים משתלם בטווח הקצר והארוך גם יחד.
  • הגדלת המכירות העסקיות – מדפים לאחסון מגבירים את הרווחים העסקיים לעיתים באופן דרמטי. היכולת להנגיש את המוצרים ללקוח, להראות לו במסודר מה הוא רוצה ויכול לרכוש, אל מול יעילות העובדים לשלוף במהירות את המוצרים הנדרשים בהחלט עושה את העבודה הרצויה וממנף את בית העסק.

כיצד בוחרים מדפים לעסק?

האחסון יכול לכלול מיני מוצרים, כלי עבודה , מלאים, ציוד תפעולי וכיוצא בזאת ועל כן, חשוב מאוד להבחין בסוג המוצרים שעתידים המדפים לאחסן ולרכוש בהתאם את המדפים הנדרשים ביחס למשקל, לגודל החלל ועוד.

השימוש במדפים ובעיקר במדפים עבור התעשייה או עבור בתי עסק הם רבים ומגוונים ועל מנת לעשות את ההפרדה בצורה קלה ונגישה, נהוג לחלק את סוגי המידוף על פי מידוף בינוני אל מול מידוף קל ובמילים אחרות, מדפים לאחסון כבד אל מול מדפים לאחסנה קלה בהתאמה. המידוף הכבד מתאים בעיקרו לתעשייה, שם יש צורך לאחסן מוצרי תעשייה כבדים לרבות מכונות, מוצרי גלם וכיוצא בזאת מאידך מדפים לחנויות ומדפים למשרדים, יכולים בהחלט להיות מדפים קלים.

אין זה משנה איזה סוג מדף אתם ניגשים לרכוש, יש להתאימם לצרכי בית העסק ברמת אורך המדפים, עומק המדף, חוזקו ולעיתים המראה שלו. ככל ותתבקשו למדף את כל בית העסק שלכם או את חלקו, כדאי לקבל יעוץ מבעלי מקצוע מובילים בתחום, כאלו שהשכילו להתקין בעברם מידוף עבור עסק אחד או שניים לכל הפחות.

המדף חשוב אך האחסון לא פחות מכך

המידוף בהחלט נועד כד לאחסן ולארגן את כלל המוצרים / הציוד של בית העסק אך חשוב לזכור שלא נכון להעמיס פריטים רבים מידי על גבי המדפים משום שזה עלול לפגוע פעם אחת במראה האסטטי של המדף ובמקרים קיצוניים וגרועים יותר, עלולים המדפים להגיע לכדי קריסה ועל כן כדאי לסדר ולארגן מבעוד מועד את סך הציות בהתאמה לסוג המדף ולנראות גם יחד.

לסיכום

בין אם אתם רוכשים מדפים לחדרי הקפאה, מדפים למחסנים או מדפים לתעשייה, חשוב להקפיד על רכישה מותאמת של המדפים ובדגש על מדפים איכותיים שיחזיקו לכם מעמד לאורך זמן ויהוו יתרון משמעותי לפעילות העסקית שלכם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

פתרונות אחסון לאריזות מזון

פתרונות אחסון לאריזות מזון

אחסנת מזון היא תהליך מורכב למרות שבשמיעה ראשנה של הביטוי אחסון מזון, מרבית האנשים (שאינם עוסקים בתחום או למדו את התחום) מיד יצחקו ויאמרו שהם…

המשך קריאה
למה לבחור במדפים יד 2 במקום מדפים חדשים

למה לבחור במדפים יד 2 במקום מדפים חדשים

החלטתם לשפץ סוף כל סוף את הבית, המחסן או המשרד, הוצאתם הון תועפות על ריהוט או ציוד וכשהגעתם למדפים, חשכו עיניכם: המחירים בשמים. ובכן, אין…

המשך קריאה
דילוג לתוכן