קינגסטון מדפים - מדפים למחסן ומערכות אחסון מתקדמות
יצירת קשר עם קינגסטון מדפים ופתרונות אחסון

בלוג

מה אתם צריכים כדי להתקין מדפים באופן עצמאי?

מה אתם צריכים כדי להתקין מדפים באופן עצמאי?

בטרם התקנת מדפים בבית או במשרד, יש חשיבות רבה להתאמתם מבחינת אמות המידה – האורך והמרחק בין המדפים השונים. מדובר בפעולה חשובה אשר נועדה לחסוך כסף רב ולכן חשוב מאד לבצע מדידות מדויקות תוך ביצוע ההתקנה כך שהמדף יאפשר גישה לאנשים במקום העבודה או בבית. יתרה מכך, חשוב לבדוק את המשקל אשר יש ביכולת המדף לשאת.

אילו מדפים יהיו יעילים יותר

אם מדובר במדפים לבית הרי ייתכן כי מדפי עץ ייחשבו יעילים יותר עבור הסביבה הביתית, אך אם מדובר במדפים לעבודה, מדפים למחסן או מדפים לסלון, בחלק הארי של המקרים ניתנת עדיפות עבור מדפים מרשת. יש להדגיש כי הפריטים אשר יונחו על המדפים חייבים להיות מאובטחים הן מבחינת העמידות והן מבחינת המשקל.

מה כדאי לדעת בעת ההתקנה?

התקנת מדפים נעשית באמצעות ברגים ואומים (למידע מורחב). אם הבחירה היא במדפי מתכת, הרי חשוב לבחור מדפים העמידים בפני חלודה העשויה להופיע במקרים של עובש או אבק.

ההתקנה חייבת להיעשות באמצעות כלים איכותיים

התקנת המדפים צריכה להיעשות באמצעות כלי עבודה איכותיים וכאמור באמצעות חלקי הרכבה בטיחותיים ומתאימים; ברגים ואומים, דיבלים ועוד. איכות ההתקנה חייבת להיות ברמה גבוהה במיוחד כי מדף אשר לא יהיה מותקן כראוי עשוי לגרום סיכון רב.

בחירת מדפים – אך ורק מספק מומחה בתחום

מלבד השימוש בכלי עבודה איכותיים להרכבת המדפים וברכיבי הרכבה, כגון ברגים ואומים, חשוב מאד לבחור את המדפים מטעם ספק מומחה בתחום. כיום קיימים ספקים רבים אבל מבין הספקים השונים חשוב מאד לבחור את הספק המקצועי ביותר אשר יספק את המדפים האיכותיים ביותר בהתאם לצרכים שלכם.

הגיעו לפגישה מקדימה

על מנת לבחור את הספק הטוב ביותר חשוב מאד להגיע לפגישה מקדימה. טרם הפגישה המקדימה אל תהססו לבצע מחקר מקיף הכולל התייעצות עם לקוחות קודמים. שיחה עם לקוחות קודמים עשויה לחסוך לכם לא מעט לבטים באשר לבחירה המתאימה עבורכם.

בחרו ספק מנוסה

במסגרת התחקיר המקיף וודאו כי לספק יש ניסיון רב בתחום. תחום המדפים משתנה מעת לעת וספק בעל ניסיון רב יהיה מי שלא יקפא על השמרים אלא ידע להתחדש ולהתאים את המדפים השונים בהתאם לקהל הלקוחות. ככל ששנות הניסיון יהיו רבות יותר, כך תוכלו לדעת כי מדובר בספק אשר ניתן לסמוך על שיקול הדעה של צוות העובדים במקום אשר ימליצו לכם על המדף המתאים עבורכם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

בחירת ספק למדפי אחסנה כבדה

בחירת ספק למדפי אחסנה כבדה

בחירת ספק למדפי אחסנה צריכה להיעשות באופן יסודי ביותר, על מנת שתוכלו לדעת בוודאות כי כל הציוד הכבד שלכם נמצא בסופו של דבר מוגן ובידיים…

המשך קריאה
כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כך ממתגים את העסק שלכם עם מתקני התצוגה

כשם שיש בעסק שלכם דלת כניסה, תאורה ועמדת תשלום, כך ישנם גם מתקני תצוגה שהפכו לחלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. נדמה שתפקידם של המתקנים הוא…

המשך קריאה
דילוג לתוכן